summitjohnsen Skrevet Juli 25, 2012 Share Skrevet Juli 25, 2012 Halla flotte bimmers folk! Tenkte jeg sku prøve meg på en aldri så liten prosjekttråd:) Har da anskaffet meg en E36 320i 1996 model (nå med m52b28) kjøpt september 2011- Har vært eid av gammel mann (heldigvis) og gått på sørnorge (uheldigvis).. Sier uheldig vis for den er noe rust på Bilen pr dags dato! nedenfor er bilen før.. Før: (flere endringen gjort nå) Bilen har vært inne for EU-Kontroll nå.. å gikk IKKE gjennom Toer feil på handrekket å rust på bremserør bak, så nå om dagene har jeg byttet bremserør bak noe i og for seg innebærte å demontere halve bilen for å komme til! Ble akkurat færdig idag faktisk med det! så nå regner jeg med å få avlevert biln på etterkontroll snarest:) Opdaget forsåvidt noe rust oppfor tanken mot (under baksetet) på bilen som jeg overhode ikke likte, ble itivl om jeg skulle gidde å koste på bilen noe eller bare anskaffe meg nytt karosseri skal også hive meg rundt å sveise litt rust i kanal:( I midt eie har jeg bytett alt av foringer foran, lykter sikkert 3 gang blir aldri fornøyd montert M3 speil og effekt anlegg (m3 speil fjernet å rakarør med en lyddemper bygd) ligger å lurer en orginal M3 fanger i bilens farge, samt venter i spenning på KW justerbart senk! Har også noen 18" AC Schnitzer felger liggende som komme rpå med tiden Ligger også en M52B28 Motor i hjørnet på garasjen og venter på å bli satt inn:) blir skøy! Håper på noe tilbakemelding samt inspill:D Bonapetitt! "masse updates utover, oransje blink, lamin x wanna be, motorbygg, rakarør, osv" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FredrikWake Skrevet Juli 25, 2012 Share Skrevet Juli 25, 2012 Potensiale dette ja Kom med flere bilder ! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
summitjohnsen Skrevet Juli 25, 2012 Forfatter Share Skrevet Juli 25, 2012 Jamå vell knø meg til flere biler! Ja harpotensiale, er vanskelig å få en e36til å skille seg ut idag synes jeg.. ventersom sagt på mfanger å senk å vips, lik det alle andre gjør.. hmm Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kimmey Skrevet Juli 26, 2012 Share Skrevet Juli 26, 2012 Så bra ut dette Summit, stå på! er noe jækla dritt for å skifte bremserørene ja. Må jo av med alt vettu Planer om omlakkering senere eller? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HalvorK Skrevet Juli 26, 2012 Share Skrevet Juli 26, 2012 Har trua på denne. Godt vi er flere som er ubesluttsomme ang lykter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
summitjohnsen Skrevet Juli 26, 2012 Forfatter Share Skrevet Juli 26, 2012 Så bra ut dette Summit, stå på! er noe jækla dritt for å skifte bremserørene ja. Må jo av med alt vettu Planer om omlakkering senere eller? Ja måtte somsagt demontere halve bilen, samtmidtkonsollen å da ble det montert skinnarmlene:) Ingen planer om lakkering nei da jeg er skeptisk på karosseriet.. angående rust,blirkansje et svart karosseri om det skulle skje noe drastisk med mitt:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
summitjohnsen Skrevet Juli 26, 2012 Forfatter Share Skrevet Juli 26, 2012 Har trua på denne. Godt vi er flere som er ubesluttsomme ang lykter Godt flere har trua Ja tror jeg har bestemt meg for disse lyktene, + ccfl ringer:) som ligger i eneske i garasjen!må bare investere i limpistol Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
summitjohnsen Skrevet Juli 30, 2012 Forfatter Share Skrevet Juli 30, 2012 Da er orginal M3 fanger samt KW justerbart kjøpt og betalt! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
summitjohnsen Skrevet August 3, 2012 Forfatter Share Skrevet August 3, 2012 Lite action om dagene, burde kansje vært å pusset noe rust.. har montert noen depo grøftelys (blank) og satt inn 7.5W leddpærer, varvist det kraftigste som fantes:) Lyste dålig syntes jeg! men skal ut nå å prøve å fjærne en sånn hylse som ligger rundt pæren i håp om bedre lys:) Skal i samme slengen montere ccfl nå ikveld! gleder meg:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
summitjohnsen Skrevet August 3, 2012 Forfatter Share Skrevet August 3, 2012 Her er et bilde sånn bilen er nå! vet ikke hva jeg skal si om m3 speil.. ser jo ingenting i di.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FredrikWake Skrevet August 3, 2012 Share Skrevet August 3, 2012 Lite action om dagene, burde kansje vært å pusset noe rust.. har montert noen depo grøftelys (blank) og satt inn 7.5W leddpærer, varvist det kraftigste som fantes:) Lyste dålig syntes jeg! men skal ut nå å prøve å fjærne en sånn hylse som ligger rundt pæren i håp om bedre lys:)Skal i samme slengen montere ccfl nå ikveld! gleder meg:) Hvis du fjerner den kuppelen kan det være blendene for møtende trafikk. Det beste hadde vært å hatt sånn som HB4 pærer har; svart i tuppen av pæra. http://www.auto-essentials.co.uk/ecomm/ ... 20BULB.gif Går sikkert an å modifisere et sett tåkelys til å passe HB4 pærer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
summitjohnsen Skrevet August 3, 2012 Forfatter Share Skrevet August 3, 2012 gikk ikke ta av kuppelen, men tror ikke det hadde blendet, ser det ser utrolig sterkt ut på bildet men det er det ikke er faktisk i tvil om det vises i dagslys. Men er det kraftigste ledn du får å lyser opp vei i mørket,det gjørjo ikke vanlig ledd Har disse pærene: Og nå kan jeg ikke ha halogen i grøftelys da jeg nettop har montert ccfl ringer, tatt av lyktesenkere å sotet blinklys!Ble fantastisk fint:) Bilder kommer strax :D Noen ideer om grøftelys? Har hatt xenon og det kostet meg 2000kr til statskassen-.- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FredrikWake Skrevet August 4, 2012 Share Skrevet August 4, 2012 Noen ideer om grøftelys? Har hatt xenon og det kostet meg 2000kr til statskassen-.- Dropp xenon i grøftelys, da grøftelysene i E36 ikke lyser opp veien så bra. Kjøp heller Philips Extreme Vision pærer. Det er gode pærer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
summitjohnsen Skrevet August 4, 2012 Forfatter Share Skrevet August 4, 2012 ville dog ha blåfarge da angleeysan e i xenon farge:P bli teit med halogen grøftissa da:( Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
summitjohnsen Skrevet August 4, 2012 Forfatter Share Skrevet August 4, 2012 Slik ble resultatet:) Hva synes folket? Også soting av hviteblinkers gikk jeg løs på! synes dette ble bra:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå