Gå til innhold

BMW E36 328| sugetrim! bensintryksregulator??


summitjohnsen
 Share

Anbefalte innlegg

Halla flotte bimmers folk! Tenkte jeg sku prøve meg på en aldri så liten prosjekttråd:)

Har da anskaffet meg en E36 320i 1996 model (nå med m52b28) kjøpt september 2011- Har vært eid av gammel mann (heldigvis) og gått på sørnorge (uheldigvis).. Sier uheldig vis for den er noe rust på:(

Bilen pr dags dato!

7tm6xbhji4v8v6duvonp.jpg

eivtg16piyb2qz90j9kz.jpg

nedenfor er bilen før..

uzwg0zkiwjaf9ld88iou.jpg

w1i6lh1bf7m7yx0g2ixb.jpg

1b8700ztb93d6z85lrkr.jpg

i0t9uwyt5icq6nrsbvp0.jpg

Før:

0lvlm92n621zt20x9j1a.jpg

yjtqtzu1pruqq5m7j8zi.jpg

(flere endringen gjort nå)

Bilen har vært inne for EU-Kontroll nå.. å gikk IKKE gjennom :(

Toer feil på handrekket å rust på bremserør bak, så nå om dagene har jeg byttet bremserør bak noe i og for seg innebærte å demontere halve bilen for å komme til! Ble akkurat færdig idag faktisk med det! :D så nå regner jeg med å få avlevert biln på etterkontroll snarest:)

Opdaget forsåvidt noe rust oppfor tanken mot (under baksetet) på bilen som jeg overhode ikke likte, ble itivl om jeg skulle gidde å koste på bilen noe eller bare anskaffe meg nytt karosseri :cry: skal også hive meg rundt å sveise litt rust i kanal:(

I midt eie har jeg bytett alt av foringer foran, lykter sikkert 3 gang #-o blir aldri fornøyd :mrgreen: montert M3 speil og effekt anlegg :) (m3 speil fjernet å rakarør med en lyddemper bygd)

ligger å lurer en orginal M3 fanger i bilens farge, samt venter i spenning på KW justerbart senk! Har også noen 18" AC Schnitzer felger liggende som komme rpå med tiden :D

Ligger også en M52B28 Motor i hjørnet på garasjen og venter på å bli satt inn:) blir skøy!

Håper på noe tilbakemelding samt inspill:D Bonapetitt!

"masse updates utover, oransje blink, lamin x wanna be, motorbygg, rakarør, osv"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 523
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Så bra ut dette Summit, stå på! :) er noe jækla dritt for å skifte bremserørene ja. Må jo av med alt vettu :P Planer om omlakkering senere eller?

Ja måtte somsagt demontere halve bilen, samtmidtkonsollen #-o å da ble det montert skinnarmlene:)

Ingen planer om lakkering nei da jeg er skeptisk på karosseriet.. angående rust,blirkansje et svart karosseri om det skulle skje noe drastisk med mitt:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lite action om dagene, burde kansje vært å pusset noe rust.. har montert noen depo grøftelys (blank) og satt inn 7.5W leddpærer, varvist det kraftigste som fantes:) Lyste dålig syntes jeg! men skal ut nå å prøve å fjærne en sånn hylse som ligger rundt pæren i håp om bedre lys:)

Skal i samme slengen montere ccfl nå ikveld! gleder meg:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lite action om dagene, burde kansje vært å pusset noe rust.. har montert noen depo grøftelys (blank) og satt inn 7.5W leddpærer, varvist det kraftigste som fantes:) Lyste dålig syntes jeg! men skal ut nå å prøve å fjærne en sånn hylse som ligger rundt pæren i håp om bedre lys:)

Skal i samme slengen montere ccfl nå ikveld! gleder meg:)

Hvis du fjerner den kuppelen kan det være blendene for møtende trafikk. Det beste hadde vært å hatt sånn som HB4 pærer har; svart i tuppen av pæra.

http://www.auto-essentials.co.uk/ecomm/ ... 20BULB.gif

Går sikkert an å modifisere et sett tåkelys til å passe HB4 pærer :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

gikk ikke ta av kuppelen, men tror ikke det hadde blendet, ser det ser utrolig sterkt ut på bildet men det er det ikke :( er faktisk i tvil om det vises i dagslys. Men er det kraftigste ledn du får å lyser opp vei i mørket,det gjørjo ikke vanlig ledd

Har disse pærene: hbqxzqdmdcwfinixek3w.jpg

Og nå kan jeg ikke ha halogen i grøftelys da jeg nettop har montert ccfl ringer, tatt av lyktesenkere å sotet blinklys!Ble fantastisk fint:) Bilder kommer strax :D:D

Noen ideer om grøftelys? Har hatt xenon og det kostet meg 2000kr til statskassen-.-

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...