Gå til innhold

BMW E36 328| sugetrim! bensintryksregulator??


summitjohnsen
 Share

Anbefalte innlegg

  • Svar 523
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Hvor får jeg tak i sebring eksos? Finner ingen sider, Noen som vet av sider med effektanlegg i d hele tatt? Finner lite...

Du kan jo prøve GS Bildeler, de forhandlet Sebring før... kanskje de har noe igjen..

De har i alle fall diverse andre anlegg, som f.eks Supersport, AC Schnitzer(som ofte er laget av Sebring),Supersprint og Eisenmann :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Syns lyden var for tam.. vis du skjønner :D

Og jeg kan ikke bare ha catback, jeg må ha helt fram viss ikke passer det icheeee :)

Hva med scorpion og en race-katalysator? 200cellers? Det tror jeg hadde vært råå lyd..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Syns lyden var for tam.. vis du skjønner :D

Og jeg kan ikke bare ha catback, jeg må ha helt fram viss ikke passer det icheeee :)

Hva med scorpion og en race-katalysator? 200cellers? Det tror jeg hadde vært råå lyd..

Ikke feil nei:) Hva er 200 cellers? :oops:

Så før meg mere sånn her lyd

hohoh neijda

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da er inverteren gåen, skjer alltid med de Angel eyes inverterene (den svarte boksen) flott bil!

Artig å Se du fikk til den 2,8 motoren! Jeg har sendt søknad til BT om ombygg til 2,8 men har ikke fått noe svar. Sendte i april så er skikkelig irriterende at de ikke har svart! Du kjører på 320 bremser? Å 320 diff, stikkaksling + mellomaksling? På bremsene Er det vell bare bakbremsene som er ulikt på 2,8 mener jeg? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da er inverteren gåen, skjer alltid med de Angel eyes inverterene (den svarte boksen) flott bil!

Artig å Se du fikk til den 2,8 motoren! Jeg har sendt søknad til BT om ombygg til 2,8 men har ikke fått noe svar. Sendte i april så er skikkelig irriterende at de ikke har svart! Du kjører på 320 bremser? Å 320 diff, stikkaksling + mellomaksling? På bremsene Er det vell bare bakbremsene som er ulikt på 2,8 mener jeg? :)

Men er jo lys i den ene ringen i samme lykta å di har samme inverter?

Ja skikkeli gøy med 328:) har knapt testet motoren da bilen for det meste står å koser seg i garasjen:) Gøy med biltilsynet!

angående drivverk så er det 320 bremser ja, å 320 diff, + mellomaksling, men girkassen er en ZF kasse å hvorfor det har jeg enda ikke fått svar på.. Den er mer holdbar å kommer orginalt på 323, 328, så igrunn er jeg usikker på om kansje resten av drivverket mitt også er 323/328.. Har ikke diffbrems men har funne ut at det ikke nødvendig vis er diffbrems på disse kommer annn på hva man velger når bilen kjøpes ny!:) Så er usikker...

Men forbremsene tror jeg er bitterlitt større dimensjon, men bare litt:D Ser det er forskjellige skiver på 320/328..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...