Gå til innhold

BMW E36 328| sugetrim! bensintryksregulator??


summitjohnsen
 Share

Anbefalte innlegg

Kan jo være at den ene ringen din er gåen da? Jeg hadde faktisk et lignende problem når jeg hadde AE. Den ene flimret litt fram og tilbake, så plutselig sluttet den å virke. Da var det dårlig kontakt i den ene ledningen i toppen av den ene ringen. Jeg loddet på ny, samt ny krympestrømpe og det funket. Hvis inverteren ryker, ryker begge.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 523
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Kan jo være at den ene ringen din er gåen da? Jeg hadde faktisk et lignende problem når jeg hadde AE. Den ene flimret litt fram og tilbake, så plutselig sluttet den å virke. Da var det dårlig kontakt i den ene ledningen i toppen av den ene ringen. Jeg loddet på ny, samt ny krympestrømpe og det funket. Hvis inverteren ryker, ryker begge.

Det jeg osgå tenkte, at da skulle jo begge ryke, men skal se litt på det idag tenkte jeg:) Om jeg ikke hiver meg til å bytter handbrekkwire istede:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Daså, jeg hadde inverteren på hver enkelt ring! Er det mye forskjell på 2,8 kontra 2.0? Har store planer om å bytte med vet ikke om det er verdt det?:P

jeg har bare 2 invertere:D Ebay.com....<33 hoho

Hvordan motor har du nå? m52?

Isåfall så er det absolutt verdt det! I og med at du bruker samme ledningsnett og kan bruke sammme hjerne:) jeg kjører på samme hjerne nå!

Å forskjellen er som natt å dag angrer ikke et sekund! verdt allle pengene:) Sinnsykt forskjell i drag å aks! Fikk motoren veeeldig billig så absolutt verd:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fikk motor henne da? Jeg har m52b20 nå ja:p har kikka på mange b28 men ingen som oppfyller krava mine :/jeg har asc skjønner du å vil gjerne beholde det, så da må jeg ha en b28 ifra 1996 som har 2 stk kontakter på elnettet :P jeg har planer om b28, samt 320 kassa for best aks, å m50 innsug + chip tilpassa insuget, 230 hk snakker guttene om skal kunne gå :P nå kjører jeg uten AE, må kjøre med litt forskjellige lyskombinasjoner :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fikk motor henne da? Jeg har m52b20 nå ja:p har kikka på mange b28 men ingen som oppfyller krava mine :/jeg har asc skjønner du å vil gjerne beholde det, så da må jeg ha en b28 ifra 1996 som har 2 stk kontakter på elnettet :P jeg har planer om b28, samt 320 kassa for best aks, å m50 innsug + chip tilpassa insuget, 230 hk snakker guttene om skal kunne gå :P nå kjører jeg uten AE, må kjøre med litt forskjellige lyskombinasjoner :D

Kan dette være grunnen til at min asc ikke funker? men b28n min er jo fra e39 98 modell så kan ikke være det som er grunnen:) har to kontakter på gasspjeldet! er ene til asc?

den gode aksen kommer av utvekslingen i diffen ikke i girkassa unge mann:D Åja m50 innsug hjerne tilpassa dette er øverst på ønskelisten min:) Snakker om 320hk ja om vanos er optimal! og det er min for jeg overhalte den:D Stor fare for at ae blir koblet ut da jeg ikke har ny inverter å ikke kjører med lys i 3 :D vurderer oransje park på siden!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Aha, 320 diff da :P hadde den asc før? Er ikke bare på motoren asc må være kobla, har også med bremsene å gjøre mener jeg på. Siden den kom ifra en 5 serie, måtte du bytte bunnpanne da?:P

Hadde ASC før ja har ikke rørt noe på bremsene:) der er det ABS enhetene ASC går på men absen funker:) skal prøve å bytte den sensoren fra 2.0 imorgen:) å se hva som skjer

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sett på ting som fikses over natten da:D

cvxk67fwc7spqoabpwln.jpg

og ja hydraliske løfterne ble ødelagt når bilen sto under motorbyttet???

Hva synes gutta om lyktesenkere?

709zf1452brafqicwal7.jpg

Lite inspirasjonsbilde;)

z6jzdhrr7mlv3ud01ux6.jpg

Bare å invistere i sideskjørt den dagen jeg finner ut hvordan man monterer di:) Aldri skjønt det! Og hvordan vinge er det dær?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...