Gå til innhold

BMW E36 328| sugetrim! bensintryksregulator??


summitjohnsen
 Share

Anbefalte innlegg

Kan litt du høre e! Kikka på b28 på Koed nå, 11k for en uten svinghjul å litt sanne ting. Ifra en 98 Mod stasjonsvogn, e. Veldig freista :P

Kan nå litt:) Har gått kjøretøy på vgs å venter på lerlingplass som mekaniker:) Og har sotte meg venldig inn i E36 da jeg liker di bilene å skrudd en del på di!

11k ja, for en pris.. bli ikke å tørre å si hva jeg ga for min:o men mye verd disse motorene:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 523
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Tok ut bilen idag for å kjøre en tur til byen.. å da var vaskingen som jeg jor på søndag bortkastet:(

szajq2dzz1rsc346dgum.jpg

Kjøpte olje å filter idag som jeg har byttet:) på 2.0 litern fikk jeg ca 1,5 liter igjen av 8 liter men på denne motoren gikk så å si alt? trodde det var likt :D Er spendt på om den bruker olje nå! Og igjen kjørte jeg fra oljepåfyllingslokket mitt.. Igjen..

Som dere ser forandret jeg litt på bilen da jeg kom hjem, hiver meg på oransj blinklys trenden da jeg har fått sant fort det:D Her er bilder, Enjoy!

hb6iwx9d4c7m5usyvlnc.jpg

mt219lbzd263dqxqm27i.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjør du:D? blir saker!

Mjaa di siier jo du må ha spesial verktøy! å da går det greit:) Men jeg gjorde det uten!

Stååår VELDIG bra forklart hær med bilder også:) der jeg hentet lerdommen min ifra:)

hvorfor må den times på bytt? har det hoppet over? såfall er det byebye til ventilene dine!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anbefaler også å kjøpe det repsettet til vanos:) Siden du først på av med den! Og det vet jeg kun du får på den siden, (utlandet) får det ikke i norge da BMW nekter på at vanos ringene er en feil/svakhet å mener di skal hålde evig! noe som er feil men di du får på den siden er forbedret:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Registeret blei starta demontert, å har stått sann di stund etter hva jeg har forstått, å vanosen er gåen, så den må ny uansett. Er litt redd for at det kan bli likedyrt dette sjølom e får motoren billig. Ka du tror ?

registret monterer du bare igjen! :) å vanosen tar du fra din motor:) 0 stress.. blir ikke dyrt om det bare er det:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...