Gå til innhold

BMW E36 328| sugetrim! bensintryksregulator??


summitjohnsen
 Share

Anbefalte innlegg

  • Svar 523
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

å idag var det scootern sin tur med skruing.. jaja nåkka e det..:) men æ har fått en arti lyd i biln min, inni bilen.. når æ kjøre e d ei svak tikking frra en eller anna plass som øke med turtallet, klare ikke høre kor den kjæm fra eller kan ikke tenke mæ nå logisk,.e d kansje et kjent e36 problem som noen har svare på?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

har en tikking i motor også ja, men den går mye fortere en den jeg hører inni bilen.. den i bilen går for tregt til å være ventil tikking.. nei peiler olje egentli hver gang før jeg kjører:D og kjører max 15000 på olja, som oftes 10 000,-

Vanosen er over halt, men er jo bare o-ringene som ble bytta, er jo en sånn tikkering i den også som ikke er bytta:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

angående den lyden opppdaget jeg idag at lyden er der selvom motoren er av å bilen triller.. så da er det ikke ventiltikking heldigvis:) Men når jeg svinga til venstrenår jeg trilla ble lyden borte, men svingte jeg andre vei altså mot høyre ble lyden værre, å dette er da absolutt ingen hjullager lyd ? :s

Lenke til kommentar
Del på andre sider

angående den lyden opppdaget jeg idag at lyden er der selvom motoren er av å bilen triller.. så da er det ikke ventiltikking heldigvis:) Men når jeg svinga til venstrenår jeg trilla ble lyden borte, men svingte jeg andre vei altså mot høyre ble lyden værre, å dette er da absolutt ingen hjullager lyd ? :s

Hmm, det var jo godt at det ikke var noe motorrelatert ihvertfall. Er det sånn gjevn tikkelyd eller kommer og går det? Kan det være for lite servoolje?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Angående pakken fra ebay så var det dette:D

7mqarboqmgy62dfoauuq.jpg

l6enxq05yt4fowm7q41l.jpg

Og ferdig montert! veldig fornøyd:) Ser jeg må ha meg ny girkule!

vrdi0utlcpv7m9k32b0y.jpg

fqezaoicn6ob5sa8d3hs.jpg

oiks0pvsi90fqiw9lbb8.jpg

Ellers så mistet jeg lys i langlys først på fører siden, å før jeg rakk gjøre noe med det forsvant nærlyset også:( Prøvde andre balaster uten hell, å konstanterte med at pæren var gåen:) men etter litt vidre undersøkelse så var den kabelskoen på pluss siden på nærlyse veeldig dårlig så den ble byttet, men på langlyset var det ikke strøm frem, men var bare en sikring:D Så nå har jeg alle lysene igjen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...