Gå til innhold

BMW E36 328| sugetrim! bensintryksregulator??


summitjohnsen
 Share

Anbefalte innlegg

Føler det er lenge siden jeg har vist bilder av hele bilen, mer eller mindre ren! :D så here you go.. har forsåvidt montert svart emblem forran å bak:)

zxnm9hd6tovw270frdlv.jpg

ji5mu5jv9h6og0bsjjwp.jpg

7hy11my08gytucqwcnyh.jpg

0h3lnk66u5uvp4tb5ryq.jpg

Neste på tapetet tror jeg blir; sideskjørt, lamin-x tint, og nye sommerfelger plastdipet i sort matt :D

når det gjelder det tekniske, så har jeg planer om å plukke ned bakstelle å "overhale" det, å få sveiset rusta.. men er så mye under :oops: .. lyst på nytt karosseri!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 523
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Føler det er lenge siden jeg har vist bilder av hele bilen, mer eller mindre ren! :D så here you go.. har forsåvidt montert svart emblem forran å bak:)

http://images.bimmers.no/files/ji5mu5jv9h6og0bsjjwp.jpg

Neste på tapetet tror jeg blir; sideskjørt, lamin-x tint, og nye sommerfelger plastdipet i sort matt :D

når det gjelder det tekniske, så har jeg planer om å plukke ned bakstelle å "overhale" det, å få sveiset rusta.. men er så mye under :oops: .. lyst på nytt karosseri!

Herlig bilde dette Summit! får sykt stemning!! :D MaxVelocity leppa her, hadde satt prikken over i'n.

Likte faktisk vinterfelgene dine litt også på dette bildet! :P tror det kan bli dritbra med svart Matte felger på denne :applause:

Ang karosseri, så kan du vel heller prøve å restaurere den kanskje? Alt går ann å fikses vettu ;) Ta det samtidig som bakstillingen er på vei ned, så sveiser du inn forsterkninger også! Ligger jo et hav av karosserideler der ute! begynn i en ende, og ta det skritt for skritt!

EG LIKAR!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

takk for det kimmey :D den leppa du snakker om er vist ikke bare bare å få tak i? er vist ute av produksjon? men har lyst på den ja:) Vinterfelgene vet jeg ikke helt hva jeg skal si om:D fattern liker di siden di er orginale bimmer felger! angående rusta lar det seg jo fikse, men har dårlig med sveiseutstyr å lignende :( får se:D bynner jo å nerme seg 260 000km snart:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

takk for det kimmey :D den leppa du snakker om er vist ikke bare bare å få tak i? er vist ute av produksjon? men har lyst på den ja:) Vinterfelgene vet jeg ikke helt hva jeg skal si om:D fattern liker di siden di er orginale bimmer felger! angående rusta lar det seg jo fikse, men har dårlig med sveiseutstyr å lignende :( får se:D bynner jo å nerme seg 260 000km snart:)

Ser den med utstyr, men er jo ikke allverdens for et greit mig/mag apparat da :P

Jeg skjønner ikke helt det med at den Leppa er vond å få tak i. Ser ut som for meg at Bimmerworld har den instock, eller er dette feil?

http://store.bimmerworld.com/maxvelocity-e36-m3-rs-lip-spoiler-p833.aspx

Lenke til kommentar
Del på andre sider

tydeli at ikke drivverket mitt likte 2.8n :) har aldri kjørt motoren på tørre veier, å etter 2-3 ganger med fult på drag i 1,2 og 3 giret fikk jeg en tikkelyd i di fleste av girene, kjenner det rister i girstangen:( men det forsvant, eneste giret det henger igjen i er reversj.. Men det som er så rart er at jeg har jo ZF kasse! skal jo tåle dette :s kan det være diffen nei?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

har forstått det sånn at 320 har getra girkasse å den lille hardyen, men som kjent har min e35 en zf kasse å en stor hardy orginalt, noe jeg enda stusser på! men den zf kassen er det samme som 323/328/m3 3.0? eller har 2,3 en egen, å 2,8 og 3.0 en egen zf kasse? :) eller er det bare m52b20 levert med zf kasse å stor hardy? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har funne meg plass i harstad å vaske bilen med svamp innendørs i harstad, å har fått gjort det idag:D lykke!

glemte desverre mobilen hjemme så ble ingen bilder:(

Er på sin plass å røpe hvor du får vaska inne!:P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehehehe :D På shell åsby ta det på kveldstid for å ikke bli heftet.. du får låne høytryksspyleren for 40kr så lenge du vill, men kommer det andre så har du 10 min på deg;) deffor anbefaler jeg å ta det på kvelden:) har kosa meg der to ganger med svamp å greier:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...