Gå til innhold

BMW E36 328| sugetrim! bensintryksregulator??


summitjohnsen
 Share

Anbefalte innlegg

  • Svar 523
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

  • 2 weeks later...

Tid for en liten update!

Noen som ser hva jeg har gjort?:D

a5j78k7tnkhz05x3vp2l.jpg

lie5psjjrb29qh4fb9vi.jpg

(dirty motorrom..)

Sotet den hvite delen på baklykta, ser mye mørkere ut på bildene en irl :)

teo849bget93z5xv8877.jpg

dpvkvt0fl62teemnc8cz.jpg

Så har det kommet en pakke fra lamin-x som må monteres fortløpende :D samt en precut windowtint!

f6e3odh2d1r8a9iphq8h.jpg

(ser lykta f*** ikke ser ut på bildet, noen som hvet hva som kan gjøres?)

Lufter samtidlig et lite spørsmål:

Har ikke hatt lys i ccfl ringene mine på ei stund nå fordi hadde lyst på kun usblink, men nå kunne tenkt meg å få lys i di, men var jo ikke livstegn.. prøvde forskjellige tennere uten hell, koblet rett på 12v da jeg ikke fikk lys i ved å koble til park, men like dødt.. kan ringene tatt kveld av å bare være i? uten lys??

Takk for titten :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det sies at ved bytte av motor til 2.0 til 2.8 kan jeg bruke 2.0 hjernen å det vil funke bra, bare litt andre verdier, var vell snakk om et tap av hk på mellom 5-10hk men brukte 2.0 hjernen pga å slippe ews tullet:) Men nå som jeg har montert m50 inntake så tror jeg at jeg må tenke på å fornye programvaren! har en b28 hjerne fra e39 så denne har startsperre som gjør at jeg ikkke kan bruke den! så spørmålet mitt er om noen vet av noen som fjerner ews og evt kan optimalisere hjernen min for m52b28 med m50 innsug ? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror det går bra, har ikke set så veldig på det fordi bilen blir brukt hver dag :/

Men til helga skal e hente me ny brukis :-)

Så da regna e med at ting skyter fart :D

98dn8bq85eb9767i01sg.jpg

Erik viste her på forumet kan gjøre det, å han Fekzen. De fjerner å optimaliserrr hjerner.

Å det e han Fekzen som skal ordne chip til meg :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja e tenkte ikke over fargen før en kompis sa det XD

Er samme farge ja :P

Nja e e usikker, lure på om at det blir en rein bruksbil.

Dem blir jo ganske tøff desse med synes jeg med litt m-plast å senk å noen fine felger, men vurdere å satse alt på 328,en å bruke denne for det den er verdt.

Er en 323 med automat :mrgreen:

Har aircondition, sportsseter(justerbar forputer) check kontroll stor kjøre konputer.

Synes bilen var billig å det e ikke noe mer e trenge nå, har hatt en eiger siden den ble kjøpt ny i Oslo :P tror det e et okei kjøp :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

har en b28 hjerne fra e39 så denne har startsperre som gjør at jeg ikkke kan bruke den! så spørmålet mitt er om noen vet av noen som fjerner ews og evt kan optimalisere hjernen min for m52b28 med m50 innsug ? :)

Snakk med Kimf her på forumet han kan programmere bort EWS !

Spennende å se om det m50 innsuget hjelper.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

har en b28 hjerne fra e39 så denne har startsperre som gjør at jeg ikkke kan bruke den! så spørmålet mitt er om noen vet av noen som fjerner ews og evt kan optimalisere hjernen min for m52b28 med m50 innsug ? :)

Snakk med Kimf her på forumet han kan programmere bort EWS !

Spennende å se om det m50 innsuget hjelper.

skal ta kontakt med hann å! har kontaktet alle andre fåreslåtte.. :) så får vi se!

Det sies at bilen skal bli LITT svakere på lavere turtall men mere villig etter 4000rmp..

Har testet bilen i helgen, å må si meg uenig! bilen ble sterkere i bunn synes jeg å ble ikke kvikkere før etter 5000rmp :) Men så skal det sies at jeg har litt for tett eksos, muligens dååårlig powerfilter, å litt feil ecu:) Kjører på 2.0 ecu som nevnt å allerede der er det effekt tap på orginal 2.8 snakk om 5-10hk...

Så er ute etter 325 eksos!! let me know if you know you know know..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Idag monterte jeg lamin-x, vasket bilen å tok en skikkelig motorvask, gullerent under pansret nå:) prøvde også å sote med precut windowtint fra utlandet, det gikk til fan så ingen bilder av det :D

Her er venstre lykt sotet

88h8qdp5ovnsqqkbu6z7.jpg

Ferdig resultat

f5079be8cnhyi8c8829u.jpg

Ble sån fint lys i parklysa:) (usblinka)

037qczim76gwoon80bfa.jpg

d578ycajw6q11gwph6cg.jpg

festa også laminx klistret som følgte med hær, synes det ble bra, å diskre, vises såvidt :)

r4z3nrqowu2d9hu853ds.jpg

Synes personlig Tint (den lyseste) var litt i lyseste laget på hovedlyktene, men ble perfekt på blinklysene!

See you next time :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Idag va en dag æ ikke sku brukt biln:D

Førr det første så for venstre blinklys tel fans i godt over 200.. me ny lamin-x på... Kom fram dit æ sku så så æ at d ikke va liv i nån av grøftelysan.. Undersøkte sekringa å den va gåen, satt i ny å den gikk med en gang.. så da røkka æ ut grøftelysan før å kjike, å fant ut at det blei kontaktfeil før den ene ballasta va sundsprokken..:s ? kobla den ut satte i ny sikring å da blei d lys i andre sia, men trur du fan ikje den ballasta tok fyr mens æ dreiv å kjeik? Så nu må æ ha to nye :) Å ett nytt blinklys! -.- å må vell bestile opp lamin-x PÅNYTT...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...