Gå til innhold

BMW E36 328| sugetrim! bensintryksregulator??


summitjohnsen
 Share

Anbefalte innlegg

Etter å plukket fra hverandre halve bilen finner jeg ut at hardykoblinga til 2.0 litern er for liten.. Forklaringen er at det er ZF girkasse på min 2.0 liter å må bruke hardykoblingen fra 323 325 328 osv... Blei noen gang 320 levert med zf kasse? å hvorfor står ikke dette ført noen plass når jeg bestiller deler? og det er ikke byttet før da jeg har kvitering på alt med bilen.. skjønner ikke no... Men er jo positivt med tanke på at det er en 2.8 på tur inn:D har jeg kansje 328 diff å????

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...
  • Svar 523
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Noen som har svar på girkasse mysterie mitt ?

Skal vi ikke bare ta å bytte kasse da ellårh? så får du min 320 kasse :P hehe neida

Lag en tråd i teknisk, så får du nok svar ;)

Er ikke diffbrems på 2,8 diffen tror jeg, hvis det var det du ønsket da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hoooooofff... strek i regninge, kryss i taket å alt som går ant..

Igår trekte jeg til toppen med moment å alt, men når jeg monterte kammene oppdaget jeg at jeg hadde glemt å ta skivene over fra di gamle toppboltene til di nye!!!! må jeg ha di? Er vell bare å bestille ny pakning å nye bolter......

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det som ellers er gjort er at toppen er montert med moment å løfterne samt kammene, men dette må av igjenn.. siden jeg glemte noen skiver på toppboltene, så må bare vente på ny toppakning å nye bolter Igjen....

Ser bra ut! kjipt med sånn ekstrajobb, men men. Det blir nok bra til slutt! ;) Godt og kaldt å jobbe ute nå eller? :P hehe!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...