Gå til innhold

Anbefalte innlegg

• Svar 523
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet
Hvor får jeg tak i sebring eksos? Finner ingen sider, Noen som vet av sider med effektanlegg i d hele tatt? Finner lite...

Du kan jo prøve GS Bildeler, de forhandlet Sebring før... kanskje de har noe igjen..

De har i alle fall diverse andre anlegg, som f.eks Supersport, AC Schnitzer(som ofte er laget av Sebring),Supersprint og Eisenmann :wink:

Skrevet
Syns lyden var for tam.. vis du skjønner :D

Og jeg kan ikke bare ha catback, jeg må ha helt fram viss ikke passer det icheeee :)

Hva med scorpion og en race-katalysator? 200cellers? Det tror jeg hadde vært råå lyd..

Skrevet
Syns lyden var for tam.. vis du skjønner :D

Og jeg kan ikke bare ha catback, jeg må ha helt fram viss ikke passer det icheeee :)

Hva med scorpion og en race-katalysator? 200cellers? Det tror jeg hadde vært råå lyd..

Ikke feil nei:) Hva er 200 cellers? :oops:

Så før meg mere sånn her lyd

hohoh neijda

Skrevet

Her er litt bilder dere kan glo på endelig!

Nyvasket:D

um6df8emif5ngdzkafr4.jpg

pqv8i6uwhz6b5rlz94q7.jpg

Goingen som er sotte inn:D:D

wr3w3othy1j3ozvz8u6n.jpg

49hhpj0disilg5c7e125.jpg

Skulle ta bilder med ringene på, men da fant jeg ut at det bare var lys i 3 av dem.. dritt.. noen som vet noe om di dær? hva feilen er?

Skrevet

Da er inverteren gåen, skjer alltid med de Angel eyes inverterene (den svarte boksen) flott bil!

Artig å Se du fikk til den 2,8 motoren! Jeg har sendt søknad til BT om ombygg til 2,8 men har ikke fått noe svar. Sendte i april så er skikkelig irriterende at de ikke har svart! Du kjører på 320 bremser? Å 320 diff, stikkaksling + mellomaksling? På bremsene Er det vell bare bakbremsene som er ulikt på 2,8 mener jeg? :)

Skrevet
Da er inverteren gåen, skjer alltid med de Angel eyes inverterene (den svarte boksen) flott bil!

Artig å Se du fikk til den 2,8 motoren! Jeg har sendt søknad til BT om ombygg til 2,8 men har ikke fått noe svar. Sendte i april så er skikkelig irriterende at de ikke har svart! Du kjører på 320 bremser? Å 320 diff, stikkaksling + mellomaksling? På bremsene Er det vell bare bakbremsene som er ulikt på 2,8 mener jeg? :)

Men er jo lys i den ene ringen i samme lykta å di har samme inverter?

Ja skikkeli gøy med 328:) har knapt testet motoren da bilen for det meste står å koser seg i garasjen:) Gøy med biltilsynet!

angående drivverk så er det 320 bremser ja, å 320 diff, + mellomaksling, men girkassen er en ZF kasse å hvorfor det har jeg enda ikke fått svar på.. Den er mer holdbar å kommer orginalt på 323, 328, så igrunn er jeg usikker på om kansje resten av drivverket mitt også er 323/328.. Har ikke diffbrems men har funne ut at det ikke nødvendig vis er diffbrems på disse kommer annn på hva man velger når bilen kjøpes ny!:) Så er usikker...

Men forbremsene tror jeg er bitterlitt større dimensjon, men bare litt:D Ser det er forskjellige skiver på 320/328..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...