summitjohnsen Skrevet Juli 27, 2013 Forfatter Skrevet Juli 27, 2013 Da var komplett 328 bakstell i hus, egeneli ikke noe jeg skulle ha men kom over et latterlig billig så kunne ikke si nei.. men det som var rart er at feste til på diffen som skal på mellomskalingen er lik på min 320.. Så bynner å lure om det ikke er noe 328 bakstell.. noen som vet delenr på 328diff? å hva jeg kan kikke etter? fant et nr helt oppe på lokket som var 1213049 men fant ikke noe på realoem..
summitjohnsen Skrevet August 10, 2013 Forfatter Skrevet August 10, 2013 Fant ut dette med diffen, plokket av diffen å bremse kalipterne å hev resten på dongen, så faktisk så jævlig ut.. Når 328 diffen + akslinger er på så er jo bilen min en komplett 328! "stolt" synn den ikke kan godkjennes:( vurderer også å plukke ned hele bakstellet å pusse det opp
summitjohnsen Skrevet August 12, 2013 Forfatter Skrevet August 12, 2013 Holder på med hjulbuene mine bake, å viser seg at det ikke bare bare er å få tak i lakk.. Eller kan levrandør vært uheldig med blanding to ganger?? Får en aaalt før mørk gråfarge.. lakkkoden er 307.. er det noe vanskelig med grått?
Sturmtiger Skrevet August 12, 2013 Skrevet August 12, 2013 Lakk er vanskelig å få tak i, ja. Er ikke gråfarge litt kjedelig da?
summitjohnsen Skrevet August 13, 2013 Forfatter Skrevet August 13, 2013 jopp men d e da fargen biln min har
summitjohnsen Skrevet August 13, 2013 Forfatter Skrevet August 13, 2013 har betalt i dyre domma, lånt farge kort som jeg fant var helt likt, fikk NY lakk blandet, men nei.. for mørk.. for blå.. Gjer snart opp hjulbuen min får bare se helt mongo ut..
summitjohnsen Skrevet August 21, 2013 Forfatter Skrevet August 21, 2013 Da hadde biln fått: - Nye plugger, Bosh (di gamle var meget sotet?) - Ny olje, Castrol 5w-40 helsyntetisk - Ny veivhusventilasjon med begge slanger. (Blir byttet snarest) gleder meg skikkelig
summitjohnsen Skrevet August 25, 2013 Forfatter Skrevet August 25, 2013 http://www.ebay.com/itm/BMW-Euro-E36-32 ... 232e1168b0 tru om detta e nåkka ? nån som vett om detta e på bærtur? Tune specs: •7000 rpm rev limiter (anything above is not safe but I can set this to any value you want ex: 7300rpm) •ignition timing, fuelling and VANOS maps retuned to give maximum torque and horse power gain throughout the rev range •Speed signal (ABS/ASC) requirement removed (will work without it so perfect for transplants) •tuned to 243 Hp on a car with a M50 325 intake, M3 exhaust and M3US camshafts •Secondary O2 delete for USA cars (all other cars don't have them already) •No top speed limiter •idle raised to 850rpm for more stability with larger camshafts •will work on stock cars without the above modifications but will not give as impressive power gains. The modification that gives the most power that I can recommend other than a re-tuned ECU is the M50 intake manifold. ◦ Stock power on the 328i is 193Hp ◦ Chip on stock engine you get +19Hp (212Hp) ◦ Chip + M50 2.5 intake you get +37hp (230Hp) ◦ Chip + M50 2.5 intake + M3 exhaust + M3 US S52 cams you get +50 Hp (243Hp) ◦ Chip + M50 2.5 intake + M3 exhaust + M3 US S52 cams +M54B30 crankshaft/con rods/pistos you get +67 Hp (260Hp - this makes the engine a 3.0 not a 2.8 anymore)
summitjohnsen Skrevet August 25, 2013 Forfatter Skrevet August 25, 2013 http://www.ebay.com/itm/BMW-Euro-E36-328i-chip-tuned-243Hp-ECU-without-EWS-and-7000rpm-M52B28-MS41-ECU-/151096748208?pt=UK_CarsParts_Vehicles_CarParts_SM&hash=item232e1168b0tru om detta e nåkka ? nån som vett om detta e på bærtur? Tune specs: •7000 rpm rev limiter (anything above is not safe but I can set this to any value you want ex: 7300rpm) •ignition timing, fuelling and VANOS maps retuned to give maximum torque and horse power gain throughout the rev range •Speed signal (ABS/ASC) requirement removed (will work without it so perfect for transplants) •tuned to 243 Hp on a car with a M50 325 intake, M3 exhaust and M3US camshafts •Secondary O2 delete for USA cars (all other cars don't have them already) •No top speed limiter •idle raised to 850rpm for more stability with larger camshafts •will work on stock cars without the above modifications but will not give as impressive power gains. The modification that gives the most power that I can recommend other than a re-tuned ECU is the M50 intake manifold. ◦ Stock power on the 328i is 193Hp ◦ Chip on stock engine you get +19Hp (212Hp) ◦ Chip + M50 2.5 intake you get +37hp (230Hp) ◦ Chip + M50 2.5 intake + M3 exhaust + M3 US S52 cams you get +50 Hp (243Hp) ◦ Chip + M50 2.5 intake + M3 exhaust + M3 US S52 cams +M54B30 crankshaft/con rods/pistos you get +67 Hp (260Hp - this makes the engine a 3.0 not a 2.8 anymore) Ser nå at man kan putte veiv, råder og stempler nedi fra en m54b30 å få en 3.0 liter?? dette vieste jeg faktisk ikke noen som har erfaring hær? hva kan man forvente av hk med det ?
haybimmsen Skrevet August 25, 2013 Skrevet August 25, 2013 Det eneste e har å si e at da har du snart byttet hele motoren, kan du like lett putte i en 3,2
summitjohnsen Skrevet August 26, 2013 Forfatter Skrevet August 26, 2013 hahah nisj! sugetrimme! ser jeg lander på ca 260 suge hester med dette opsettet! det er jo rimeli greit! blir en 3.0 da å ikke en 2.8 Hvordan går det med compressor?
summitjohnsen Skrevet August 26, 2013 Forfatter Skrevet August 26, 2013 Jaja.. da var den hjernen bestilt
summitjohnsen Skrevet August 26, 2013 Forfatter Skrevet August 26, 2013 Veldig lyst ja! driver å undersøker litt hva jeg lander på å hva jeg må ha:) ikke feil med så mange sugehester
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå