beyeren Skrevet Juli 25, 2012 Share Skrevet Juli 25, 2012 Ac Schnitzer IV felger med dekk ønskes solgt eller byttes 3 serie: 8.5x19 med 215 35 dekk. Dekka er helt nye og nesten ubrukt mens felgene har desverre klarlakken begynnt og flasse på kantene og 2 av felgene er litt kantskjørte men ingen kast i felgene. Slenger med noen bilder: Mvh Beyeren Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
beyeren Skrevet August 16, 2012 Forfatter Share Skrevet August 16, 2012 Bump Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
handsome Skrevet August 16, 2012 Share Skrevet August 16, 2012 Pris? Sent from my HTC One X using Tapatalk 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Garbrandt Skrevet August 20, 2012 Share Skrevet August 20, 2012 Hadde vært int med pris? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
beyeren Skrevet September 4, 2012 Forfatter Share Skrevet September 4, 2012 Me tanke på hvor mye jeg kjøpte dem får for 3 måneder siden ønsker jeg nesten ikke og gå under 4-5000 å med tanke på nye dekk. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bmw mann Skrevet September 5, 2012 Share Skrevet September 5, 2012 Byr 3000,- henter imorgen for den summen kontant om du vil! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
beyeren Skrevet September 6, 2012 Forfatter Share Skrevet September 6, 2012 er ikke så sugen på den prisen men da har vi vertfall et startene bud:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bmw mann Skrevet September 6, 2012 Share Skrevet September 6, 2012 Står ut kun imorgen! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
beyeren Skrevet September 6, 2012 Forfatter Share Skrevet September 6, 2012 ok. Punger du ut lit mer er de dine:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bmw mann Skrevet September 7, 2012 Share Skrevet September 7, 2012 Felgene er ubrukelige for min del pga alle skadene, så 3000 er det jeg er villig til å gi. Mvh Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå