316 Skrevet Juli 25, 2012 Share Skrevet Juli 25, 2012 Møte en fyr førstkommende fredag og ta i mot 1900,- fra han, og overføre de til meg...... PS: Du bør være til å stole på! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316 Skrevet Juli 25, 2012 Forfatter Share Skrevet Juli 25, 2012 Det er ikke noe kriminelt inne i bildet btw. Denne personen skylder meg penger som jeg skal ha tilbake bare. Hååååååper noen kan hjelpe meg! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sturmtiger Skrevet Juli 25, 2012 Share Skrevet Juli 25, 2012 Er det ingen mulighet for elektronisk overføring fra kompisen din til deg? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
beyeren Skrevet Juli 25, 2012 Share Skrevet Juli 25, 2012 Har mulighet til og gjøre det, men er jeg for nysjerrig vis jeg spør hvorfor han ikke kan overføre selv ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sturmtiger Skrevet Juli 25, 2012 Share Skrevet Juli 25, 2012 Tviler, er jo bare et spørsmål om en tilgjengelighet da. :> Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fish Skrevet Juli 25, 2012 Share Skrevet Juli 25, 2012 Vel, fyren er vel såpass innkompentent at han ikke greier å sende felger med Bring, ei heller betale tilbake forskudd elektronisk... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316 Skrevet Juli 26, 2012 Forfatter Share Skrevet Juli 26, 2012 Vel. Han har tydeligvis problemer med å overføre elektronisk. Har prøvd flere ganger men det dukker opp noe hver gang. Så det var greit at noen kom og møtte han personlig for å hente pengene. Da er det ikke så lett å skylde på noe etterpå heller... Ble liksom overført igjen i går så da skal jeg i såfall ha pengene i morgen senest. Får jeg ikke det hadde det vært trivelig om noen møtte han for meg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
beyeren Skrevet Juli 26, 2012 Share Skrevet Juli 26, 2012 Får du ikke pengene stiller jeg gledelig opp:-) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TheEspenK Skrevet Juli 26, 2012 Share Skrevet Juli 26, 2012 Regner med det finnes banker i Sandnes og Stavanger. Få fyren til å gå innom banken, forundrer meg mye hvis ikke personalet greier overføringa. Eller klarer ikke fyren gå i banken heller Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316 Skrevet Juli 26, 2012 Forfatter Share Skrevet Juli 26, 2012 Jeg har prøvd...... Siste forsøk er å få noen til å møte han. Klarer eller gidder han ikke det, så ER han en svindler, noe han hardnakket påstår han IKKE er. Dette gjelder kjøp av deler jeg ikke har fått i posten....... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sturmtiger Skrevet Juli 26, 2012 Share Skrevet Juli 26, 2012 Høres ut som du er blitt lurt, når fyren ikke vil sende det elektronisk engang. Er litt i tvil at han ikke har en bank konto som det tar 0:30 sekunder å overføre til deg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316 Skrevet Juli 26, 2012 Forfatter Share Skrevet Juli 26, 2012 Han har en bankkonto, har bare fått forskjellige unnskyldninger hver gang det ikke har gått an å overføre. Derfor skal noen møte han for meg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå