Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet
Bilen var jo bra en stund etter byttet motor så coiler må jo være utelukket? og den må jo å hatt bensin siden bilen ble prøvekjørt etter bytte av motor. jeg vet ikke hva som er galt med diagnosen men det går iallefall ikke an og ta diagnose, det kan være vi har gjort noe feil men det tviler jeg på fordi han som tok det tror jeg kan det han holder på med :) har bestilt ny kam og veiv sensor så bytter dette så får dere tilbakemelding. Tusen takk for alle svar :)

da har jeg byttet kam og veivsensor, skjekket over alle sikringer.. osv... men ingen hell, bilen er akkurat likens, jeg får start kun viss jeg gir mye gass, viss jeg ikke gir noe gass så stopper den med en gang den har startet, som oftest så svir det no grønnjevli fra eksos og det smeller titt og ofte når jeg kinner og mens bilen går.

Skrevet

ganske greit, fordi det smeller ikke i potta med mindre en eksosventlig er åpen og det er gnist i pluggen på samme tid:) så sjekk hjernen, sjekk over coil lednigene igjen og sjekk at registeret ser bra ut:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...