Lex-Talionis Skrevet Juli 28, 2012 Share Skrevet Juli 28, 2012 Har en justerbar styredemper til salgs. Hadde egentlig tenkt å bruke den på r1`n min, men kjører ikke så hardt at det trengs for mitt bruk Link : http://www.grevensmcdelar.com/default.a ... 122&id=247 Er vel egentlig ikke lov til gatebruk pga den er justerbar, men grom sak Bud over 800,- bilde sendes på mms. Mvh Espen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stiann Skrevet Juli 28, 2012 Share Skrevet Juli 28, 2012 hei er dette bare demper eller er det med monterings deler til r1? kan godt sende bilde til 90727843 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lex-Talionis Skrevet Juli 29, 2012 Forfatter Share Skrevet Juli 29, 2012 Dette er altså kun demper. Sånn som linken lenger opp her Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
xcuze Skrevet Juli 29, 2012 Share Skrevet Juli 29, 2012 Denne selger du på 5min.. På www.racing.no! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lex-Talionis Skrevet Juli 29, 2012 Forfatter Share Skrevet Juli 29, 2012 Den ligger til salgs der også Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lex-Talionis Skrevet Juli 31, 2012 Forfatter Share Skrevet Juli 31, 2012 Ingen altså? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen Lie Skrevet August 3, 2012 Share Skrevet August 3, 2012 Mye stress for å lage braketter/festeanordning da? Skulle hatt en demper på R6`n.. Den er litt nervøs innimellom.! Edit: Send gjerne bilder fra forskjellige vinkler på 909 85 402 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lex-Talionis Skrevet August 5, 2012 Forfatter Share Skrevet August 5, 2012 Solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå