blessen Skrevet Juli 28, 2012 Share Skrevet Juli 28, 2012 OPPDATERT: Lufter salg av min 540 pga utdanning og får derfor ikke tid til å gjøre det som trengs med den. Bilen er en 1988 mod. 520 som er ombygd til 540ia. Har i senere tid bygget om til 5-trinns manuellgir, og byttet motor til en som er gått 180-190 000. Byttet også clutch-lamell da jeg byttet motor. Bilen har stått avskiltet siden slutten av sommeren 2012. Siste turen jeg hadde med bilen var ned til kristiansand (sommeren 2012), hadde da den nye motoren i, og opplevde at den spyttet ut kjølevæske fra overløpsslangen. Har ikke gjort noe mer med dette. Merket også at det var litt risting i bilen når jeg kom opp i en viss hastighet. 90-100 km/t. Bak på venstre side står det ikke ventilerte skiver for øyeblikket da calipteren ble ødelagt. Har fått tak i 2 brukte caliptere (venstre bak og høyre bak) som følger med. Etter jeg byttet motor ble det en liten lekkasje fra eksosmanifolden på venstre side da jeg manglet 2 skruer når jeg satt det sammen. Svart skinninteriør med armlener Elektriske vinduer Sentrallås El. takluke Ny clutch Effektanlegg med 4xenderør Ekstra bakfanger + frontfanger 4 ekstra dører 2 ekstra sett med felger Utvendig trengs det litt stell. Bilen er i to forskjellige farger, og på venstre siden fikk bilen en skade i vinter. Jeg har fikset det meste av skaden men trenger litt mer sparkling. Er også noe rust nederst på dørene men jeg har 4 dører i samme farge som karosseriet som kan følge med. Minsterpris: 35 000kr /inkl. det jeg har av deler som er ønskelig. Tlf nr.: 98602694 Bare til å ringe om det er noe du lurer på Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tjuvi Skrevet Oktober 31, 2012 Share Skrevet Oktober 31, 2012 Solgt? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
blessen Skrevet November 3, 2012 Forfatter Share Skrevet November 3, 2012 Nei den er ikke solgt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frans2k Skrevet November 4, 2012 Share Skrevet November 4, 2012 25 000,- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
blessen Skrevet November 5, 2012 Forfatter Share Skrevet November 5, 2012 Nei, beholder den selv om jeg ikke får det jeg vil ha =) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMWE30I Skrevet November 11, 2012 Share Skrevet November 11, 2012 Kan du sende noen flere bilder av bilen på pm til meg, interiør motorrom kanaler osv Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
blessen Skrevet November 18, 2012 Forfatter Share Skrevet November 18, 2012 Det kan jeg, men må bli en gang etter 14. Desember. Er ikke hjemme før. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Næssen Skrevet November 28, 2012 Share Skrevet November 28, 2012 bytte i e36 320 coupe, med 328 motor og gir? mtech, svart skinn ++ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
marius_m535_90 Skrevet Mars 6, 2013 Share Skrevet Mars 6, 2013 Bytte i 300tdt? 92 modell bra stand Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vulturous Skrevet Mars 7, 2013 Share Skrevet Mars 7, 2013 bytte i påkostet e39 520? kvitteringer for 25k de siste månedene + alt i front nytt/nylakkert. svart sedan med godkjent justerbart senkesett Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
blessen Skrevet April 8, 2013 Forfatter Share Skrevet April 8, 2013 Er ikke interessert i bytte da jeg er student og prøver å begrense utgiftene mine Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
icemanM5 Skrevet April 13, 2013 Share Skrevet April 13, 2013 Er ikke interessert i bytte da jeg er student og prøver å begrense utgiftene mine Så det vil si at en dieselbil som er meget billig i drift heller ikke er interessant...? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
blessen Skrevet April 13, 2013 Forfatter Share Skrevet April 13, 2013 Er ikke interessert i bytte da jeg er student og prøver å begrense utgiftene mine Så det vil si at en dieselbil som er meget billig i drift heller ikke er interessant...? Nei, jeg tenker på å kjøpe motorsykkel om jeg får solgt bilen. Så det eneste jeg kan være interessert i å bytte til er motorsykkel Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mattae Skrevet April 17, 2013 Share Skrevet April 17, 2013 du sa jo bilen var solgt... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
blessen Skrevet April 17, 2013 Forfatter Share Skrevet April 17, 2013 du sa jo bilen var solgt... Hadde avtale med en men han trakk seg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå