Haakjin Skrevet Oktober 9, 2012 Share Skrevet Oktober 9, 2012 Interessert i å bytte den mot en E28 518 som du kan bruke som vinterbil? starter og går! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stalin Skrevet Oktober 12, 2012 Share Skrevet Oktober 12, 2012 Denne tar jeg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Volvo-Power Skrevet Oktober 13, 2012 Forfatter Share Skrevet Oktober 13, 2012 Hva er forskjellen på L7 og vanlig e32? Er ikke dette et bmw forum? Denne L7 er først å fremst en e23, ikke e32. Trodde dere bmw-entusiaster visste såpass bedre enn en Volvo-mann som meg. Og det er en amerikansk utgave av 735, som har fått ny betegnelse L7 i vognkort. Samlerobjekt? Bilen går iallefall bort fra gården min snart. Eneste måten å få penger for dritten er vell å vrake på nyåret, når vrakpanten går opp. Da blir bilen brukt opp før iallefall. Synd, da dette er fin bil for dere som "verdsetter" tysk dritt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haakjin Skrevet Oktober 13, 2012 Share Skrevet Oktober 13, 2012 Du har ikke lyst å bytte den bort i en E28 518 som du kan herje med? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bedmund Skrevet Oktober 13, 2012 Share Skrevet Oktober 13, 2012 5k så kommer jeg å henter den! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dralle Skrevet Oktober 13, 2012 Share Skrevet Oktober 13, 2012 Hvordan er det med rust på denne? Er for eksempel høyre bakdør bra? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
locktite Skrevet Oktober 13, 2012 Share Skrevet Oktober 13, 2012 Syns du bare skal vrake bilen jeg, bør jo kunne handle opp hora 240'er på øverste hylle for vrakpanten. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Volvo-Power Skrevet Oktober 17, 2012 Forfatter Share Skrevet Oktober 17, 2012 bilen er nå borte fra gården, og takk for det. kan trygt si 240n får fet oppgradering nå! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haakjin Skrevet Oktober 17, 2012 Share Skrevet Oktober 17, 2012 Ja , du fikk vell endelig råa til biltema-wonderbaum i speilet med tilhørende chrom speil og en stor 15'' i bagasjerommet, gratulerer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ag.bmv8 Skrevet Oktober 17, 2012 Share Skrevet Oktober 17, 2012 Ja , du fikk vell endelig råa til biltema-wonderbaum i speilet med tilhørende chrom speil og en stor 15'' i bagasjerommet, gratulerer Hahahaha kunne ikke sakt det bedre sjøl!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ole_m7 Skrevet Oktober 17, 2012 Share Skrevet Oktober 17, 2012 Jeg henta bilen mot et instrument og 1500kr, vil ikke si det var så dårlig handel da ALT i bilen virker... Går godt til å være lavkomp 3,5. Tror forøvrig selger har mer enn nok stereo. Så hvertfall sånn ut i verkstedet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haakjin Skrevet Oktober 17, 2012 Share Skrevet Oktober 17, 2012 Jeg henta bilen mot et instrument og 1500kr, vil ikke si det var så dårlig handel da ALT i bilen virker... Går godt til å være lavkomp 3,5. Tror forøvrig selger har mer enn nok stereo. Så hvertfall sånn ut i verkstedet Så utrolig godt å høre den kom i rette hender! Helt latterlig billg du fikk bilen Og jeg skjønte det var mye booomboomer i volvo-power garasjen! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sm0k3d Skrevet Oktober 17, 2012 Share Skrevet Oktober 17, 2012 Ja , du fikk vell endelig råa til biltema-wonderbaum i speilet med tilhørende chrom speil og en stor 15'' i bagasjerommet, gratulerer Hehehehe, nå fikk jeg meg en god latter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haakjin Skrevet Oktober 17, 2012 Share Skrevet Oktober 17, 2012 Vet foresten ikke om den prisen holder til den oppgraderings-lista på Volvon jeg! PS: Jeg må beklage personangrep, men jeg er så ufattelig provosert over kommentarene/oppførseln av selger her. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ole_m7 Skrevet Oktober 17, 2012 Share Skrevet Oktober 17, 2012 Selger var en av de enkleste jeg har hatt med å gjøre.. Enkel og veldig veldig grei da jeg fikk låne verkstedet hans mens han var på jobb. Så han trenger ikke noe dritt selv om han kjører volvo og merc. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå