Jump to content

Kjøpe X5?

530dE39
 Share

Recommended Posts

E70 har hatt litt problemer med baklyktene , det kommer vann inn i lyktene..

Intriør og bakluke knirker mye det kan verr veldig plagsomt.

Du bør seriøst vurdere å se etter en bil med Adaptive Drive. Dette systemet gjør bilen mange tjenester, og spesielt når bilen har store felger på! Selv om dette kostet nesten 40 000 kr ekstra når bilen var ny er det ganske mange biler som har det. Om en bil ikke har det bør den prutes ned. Det er vesentlig forskjell ute å går her.

Husk å sjekke dekk nøye. Forholdsvis mange som ble levert med sportspakken som mot tillegg inkluderte 20" felger med vanvittige 315 35 20" dim. Dette koster mye å erstatte, og de slites fort!

Biler med M-sport pakke har lakkerte sideskjørt. Lakken på disse slites fort om bilen brukes hardt på vinterstid.

Blir nok 235 hk versjonen...286 er det ikkje mange til salgs av og dei er noke dyrere.

Veit du ka adaptiv drive inneberer?

Eg har to stk i kikkerten no og i følge utstyrslista så har den eine det og ikkje den andre

Ca 30000 i prisforskjell på dei.

Adaptive Drive.

Du trenger ikke lenger å velge mellom sportslige og komfortable egenskaper. Nå kan du få begge deler. For en mer avslappet reise kan Adaptive Drive kombineres med et av de to aktive chassisreguleringssystemene Dynamic Drive og Dynamic Damping Control.

Adaptive Drive gir mulighet for individuell innstilling av støtdemperne. Dynamic Drive støttes av Dynamic Damping Control og omfatter aktive stabilisatorstag foran og bak, som sørger for at krengningsbevegelser nesten ikke er merkbare.

Det som står på BMW si sida så sleppe eg å forklare de.

Men de er betydelig forskjell foreldrene mine kjøpte med dette nå å dei syns de va stor forskjell med å uten. Dei hadde en eldre versjon med 4.4 v8!før denne å den kunne kje sammenlignes med denna her.

Langt i fra der du bor eller? Hadde de kje vert langt vekke hadde eg sjøl reist å sitt på begge 2 å prøvekjørt å sammenligne sjøl,

Adaptiv Drive

Den heteste nyheten i X5 har som mål å gjøre bilen enda mer potent på veien og heter Adaptive Drive. Støtdemperens stivhet reguleres elektrisk for å motvirke for å motvirke krenging i en sving. Det fungerer virkelig, krenging merkes nesten ikke i det hele tatt selv når man provoserer den hardt gjennom skarpe svinger. Derimot foretar systemet en hel del av kjørefølelsen, og risikoen kan være at systemet lurer en uerfaren sjåfør til å tro at vedkommende er Michael Schumacher når bilen ikke signaliserer tydelig at det går fort. Og da kan resultatet bli en stykk X5 ute i geografien, der den selvsagt ikke hører hjemme.

Nytt er også doble triangellenker i frontens underdel, en over og en under per hjul, noe som gir mer stabilitet ved ekstreme hjulvinkler i høye hastigheter.

Her er enno ein forklaring.

Takker for svar. Begge står nok langt unna men dei er begge villige til å ta 530'en min i innbytte. Det er derfor det blir ein av desse. Hadde eg fått solgt den så hadde det vert litt lettere å kikka rundt etter biler.

Okeida, ja er ikkje så lett å finna noe i nærheten. Eg va me pappa å henta deiras E70 i Oslo.

Eg hadde gått for den med Adaptiv Drive det er heilt fantastisk å kjøre med! Det er verdt å betale 30.000 meir for å få det. Men du får ha lykke til med kjøp av Nydelig bil :)

Hei. Du kan kjøpe min X5 m-sport 286HK 2008 mod. Sort mer. Adaptive drive, aktiv styring, aktive lys, comfort seter med alle innstillinger elektrisk, webasto med fjernkontroll ++++ kan også ta din bil i innbytte. Bor i fnnmark.