Gå til innhold

E34 520 touring 94mod bruksbil


Therese89
 Share

Anbefalte innlegg

en nedtur igjen nå :( null nada Clutch :( ha hatt den på bokk og virker som det er slavesylindern som ha tatt kvelde :/ noen som ha hvert borti det? ha prøvd og lufta, men hjelp ikke. har hatt den ner så holder jeg staven inne blir det motstand på pedalen. men med en gang jeg ha satt den på igjen er det NULL NADA reaksjon.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da var den frisk igjen :) Det var slavesylindern som hadde tatt kvelden :) så tok stor jobben mens jeg først fikk låne bukk :) Bytta Girkassa, Termostaten og huse, slavesylindern som sakt :) Så eeeeendelig får jeg varme i bilen å<3<3<3 da kan jeg puste lett ut og nyte helga med den røde loppa :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hovedpumpa mi inni bilen gikk og da ble den sånn.. Mn kan jo og være armen evnt trykkplata og, siden du får trykke når den er ute av kassa!?

Sent from my HTC Desire using Tapatalk 2

hadde bort deksle å sjekka det amma dagen, men var ikke det.. men var så enkelt som slaversyldern :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjøpte kasse i sommer som sku passe rettpå i følge selgern. ups, er samma slags kasse, men ups, er ikke rektig fester til braketen :/ men har satt i "nye". så får jeg en dag borre opp lage te jenger :-o det var skikkelig nedtur når jeg hadde over fester osv på "nye" kassa å fant det ut DA :/ men man lærer av å feile :P

vhn8pt9kwqa0e50j94np.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...
Da var den frisk igjen :) Det var slavesylindern som hadde tatt kvelden :) så tok stor jobben mens jeg først fikk låne bukk :) Bytta Girkassa, Termostaten og huse, slavesylindern som sakt :) Så eeeeendelig får jeg varme i bilen å<3<3<3 da kan jeg puste lett ut og nyte helga med den røde loppa :)

Bare hyggelig det å hjelpe til altså :P *kremt kremt*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...