Gå til innhold

E34 520 touring 94mod bruksbil


Therese89
 Share

Anbefalte innlegg

Trur nok ein anna ska få se på dett, elektronis opå bil å meg, aldri bra:-) Fått tak i dynamo så se hva det blir til om pers tar den jeg har fått tak i ell om en er vrang så jeg må bytte :lol:

MEN er det noen som har hvert borti å bytta :?: Foring bakaksel nedre fremre :?::?: MÅ MAN ner med bakstillinga? må man bruke presse??? :crazy: Foringan har slept :evil:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trur nok ein anna ska få se på dett, elektronis opå bil å meg, aldri bra:-) Fått tak i dynamo så se hva det blir til om pers tar den jeg har fått tak i ell om en er vrang så jeg må bytte :lol:

MEN er det noen som har hvert borti å bytta :?: Foring bakaksel nedre fremre :?::?: MÅ MAN ner med bakstillinga? må man bruke presse??? :crazy: Foringan har slept :evil:

trevers foringeane du meina ? :)

i så fall treng ut ikkej ta ne bakstillinga nei :) men vill annbefale å bruke presse for om du ska brenne dei so tar de lang tid å du må alikevell sage sund stålhylsa inni ;) enklest å prese om noen har mobilt utstyr ;)

anngåande lysa dine - lagar bryteren dirre lyder når du snur på den eller bare kutta lysa ? har vert borti att ein del e34 har ettermontert dioder framme inn mot lykta for att de alltid skal ve kjørelys å om ein av diodene er defekt går staumen alle rare veier :P alt fra att innstrument lysa e på til att ein mister lysa ja :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trur nok ein anna ska få se på dett, elektronis opå bil å meg, aldri bra:-) Fått tak i dynamo så se hva det blir til om pers tar den jeg har fått tak i ell om en er vrang så jeg må bytte :lol:

MEN er det noen som har hvert borti å bytta :?: Foring bakaksel nedre fremre :?::?: MÅ MAN ner med bakstillinga? må man bruke presse??? :crazy: Foringan har slept :evil:

trevers foringeane du meina ? :)

i så fall treng ut ikkej ta ne bakstillinga nei :) men vill annbefale å bruke presse for om du ska brenne dei so tar de lang tid å du må alikevell sage sund stålhylsa inni ;) enklest å prese om noen har mobilt utstyr ;)

anngåande lysa dine - lagar bryteren dirre lyder når du snur på den eller bare kutta lysa ? har vert borti att ein del e34 har ettermontert dioder framme inn mot lykta for att de alltid skal ve kjørelys å om ein av diodene er defekt går staumen alle rare veier :P alt fra att innstrument lysa e på til att ein mister lysa ja :)

det er noe rar lyd som kommer.. men lysa begynner å kødde inni nær jeg begynner å røre brytere som blinklys og fult lysa eks :o

LITT glad for at du sa ifra, hvert redd for å måtte ha ner heile skiten :/ TUUUUUSEN TAKK :D:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg har ikke noe hell med noe om dagen.. sku starte bilen i dag, hva skjedde....INGEN TING... Batterie hadde jaggu tatt kvelden og det kjøpte jeg på fredag.. meeen har hatt det ut så ville selgern se på det om det var batterie ell bilen som stjal strøm.. bilen stjeler ingen strøm, for det gamle dårlige ble aldri tomt over ei natt!! noen som sender over litt hell til meg ell :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

spent på om det er batteri på bilen i morra jeg :D er det ikke så må man begynne å leite etter hva som tar strømm ell om hva som feiler batterie.. dem mente det var dynamoen som gjorde det.. den lader 14.86... litt mer enn vanelig, men sku da ikke tru det sku ta knekken på batterie akk da.. nytt batteri altså :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Før du bytter dynamo så ville eg tatt ei feilsøking rundtom om det faktisk e en + eller - kabel som ikkje sitter heilt som den ska... Mulig derfor den tappe batteriet og ;)

feilsøka i går.. Er dynamoen som drar jævelig strømm når jeg bilen ikke går :/ men har henta anna dynamo så håpe den er mer stabil :P den lader litt mer enn normalt den som sitt i nå, men er rart at den drar sånn strømm nårn ikke går :/ men men

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...