Therese89 Skrevet Februar 18, 2013 Forfatter Skrevet Februar 18, 2013 i går smalt det gitt. på vei opp på isbanekjøring her i bygda. på vei opp fikk jeg bil i sia, så blir oppretting når jeg får svar fra forsikringa hans. kjedelig men sånn hender :/ tok framskjermen, litt på fram døra å litt mer på bakdøra.. så kan vell si at har raatstyl på ene sia nå ihvertfall
Therese89 Skrevet Februar 19, 2013 Forfatter Skrevet Februar 19, 2013 Ta tia med hjelp så blir hu grei igjen.. men er ihvertfall ikke fin lengere!
Therese89 Skrevet Februar 20, 2013 Forfatter Skrevet Februar 20, 2013 Er ikke så ille, men forsatt kjedelig....
Therese89 Skrevet Februar 20, 2013 Forfatter Skrevet Februar 20, 2013 framskjermen som fikk første trøkke.. men ha sendt inn skademldene og snakka med hans og mitt selskap, så det er satt igang. så neste uke får jeg vell klar signal kanskje til å sette hu te pleierne og bli retta opp og lakkert:)
Therese89 Skrevet Mars 3, 2013 Forfatter Skrevet Mars 3, 2013 Har fått godkjenning fra fors te andre part at det er hans skyld:-) kanskje jeg får taksert skadene til uke:-D dem er veldig ivrige på å ta kontantoppgjør... hva er beste å gjøre? reina på det, å delene som må til kommer på litt over 15lapper, å det er utta lakk og jobben. Veit ikke helt hva bilen er hvert hell. Har bytta tilbake pansere igjen i dag, så verdien er litt høyere. Hehe bilen har rulla 228, så veldig lite i forhold til mye anna som ligg ute:O!!
BmwDieselPower Skrevet Mars 3, 2013 Skrevet Mars 3, 2013 Ta pengene, selg bilen med de skadene Og kjøp ny bil;)
BmwDieselPower Skrevet Mars 3, 2013 Skrevet Mars 3, 2013 Tror det lønner seg:) Du kan tjene mere på det enn å fikse bilen og selge den:p
Therese89 Skrevet Mars 5, 2013 Forfatter Skrevet Mars 5, 2013 Bedre bilder av lille skaden den røde frue fikk to ukers tid sia.... det skal bli taksert i morra av det forsikring selskape til motparten. så får se hva som skjer.. skjermen er flott den ;-p bakdøra, fin knekk på den...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå