Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

i går smalt det gitt. på vei opp på isbanekjøring her i bygda. på vei opp fikk jeg bil i sia, så blir oppretting når jeg får svar fra forsikringa hans. kjedelig men sånn hender :/ tok framskjermen, litt på fram døra å litt mer på bakdøra.. så kan vell si at har raatstyl på ene sia nå ihvertfall :P

Skrevet

framskjermen som fikk første trøkke.. men ha sendt inn skademldene og snakka med hans og mitt selskap, så det er satt igang. så neste uke får jeg vell klar signal kanskje til å sette hu te pleierne og bli retta opp og lakkert:)

• 2 weeks later...
Skrevet

Har fått godkjenning fra fors te andre part at det er hans skyld:-) kanskje jeg får taksert skadene til uke:-D dem er veldig ivrige på å ta kontantoppgjør... hva er beste å gjøre? :o reina på det, å delene som må til kommer på litt over 15lapper, å det er utta lakk og jobben. Veit ikke helt hva bilen er hvert hell. Har bytta tilbake pansere igjen i dag, så verdien er litt høyere. Hehe bilen har rulla 228, så veldig lite i forhold til mye anna som ligg ute:O!!

Skrevet

Bedre bilder av lille skaden den røde frue fikk to ukers tid sia.... det skal bli taksert i morra av det forsikring selskape til motparten. så får se hva som skjer..

skjermen er flott den ;-p

imlo32a2rdfo175p1rsa.jpg

i1g3pkbalc8whv9lly09.jpg

wr2fcrxaeaszx950we2d.jpg

ql7hq58ksz6pnjjbu6li.jpg

bakdøra, fin knekk på den...

c38zgi2dv9975ue49fb2.jpg

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...