Therese89 Skrevet April 19, 2013 Forfatter Skrevet April 19, 2013 den skal bli ei sexy frekkas med litt tid og kjærlighet sjåast i morra!!
gkw89 Skrevet April 19, 2013 Skrevet April 19, 2013 i likhet med eier'n da eller? heheh ja det gjør vi
Therese89 Skrevet April 21, 2013 Forfatter Skrevet April 21, 2013 haha!!! Eiern er ikke sexy, kanskje litt frakkas det var godt å få sommer følelsen igjen i går! <3 synd ikke de aller fleste er ferdig med bilene da :/ men får håpe jeg har barnefri og jobbfri te en av de neste treffa:)
gkw89 Skrevet April 21, 2013 Skrevet April 21, 2013 Kommer ann på øyet som ser det da heheheh ja mye treff framover nå så
Therese89 Skrevet April 23, 2013 Forfatter Skrevet April 23, 2013 sommerskoa er på og vi er fornøyde:)
launcher Skrevet April 29, 2013 Skrevet April 29, 2013 bytta mitt og i helga sammen med tårnlager å 1ring fjærkapp på begge sider ;)håpe du ikke plagdes like mye som jeg,,måtte sage av kula inne med fjærbeinet p.g.a RASERT mutter ..like fancy rosa låsering til gummien og..
Therese89 Skrevet April 29, 2013 Forfatter Skrevet April 29, 2013 tok vinkelslipern med en gang jeg.. så at det ville ta tid å klundre med å skru av den.. men er bare å bruke 16 fast nøkkel mellom kula og feste og å holde igjen om den går rundt:) gruer meg til å bytte hovedforingene i bakstillinga!! har hvert dum å kjøpt org:/ men vurderer å kjøpe powerfleks som er to delt.. hørt det skal være mye lette:) men har flyttbar presse på jobben heldigvis:) noen som veit hvor man får kjøpt senkesett med nivå reg bak. ingen senk bak men 20 forrand?
Therese89 Skrevet April 29, 2013 Forfatter Skrevet April 29, 2013 dirty girl! jævelig å det flere skulle lakt ifra seg sparkel spaden og hell brukt penga på bil enn sminke og drit:9
launcher Skrevet April 30, 2013 Skrevet April 30, 2013 når muttern ute va rasert,nøtte d fint lite å holde igjen kula ville heller gådd for orginale,da powerflex bynne lage gnisselyda ganske fort,har ikke hørt noen som e fornøyd med dem på e34..mene schmiedman han noen foringer som e gull til e34..maehle..elr no sånt
gkw89 Skrevet April 30, 2013 Skrevet April 30, 2013 dirty girl! jævelig å det flere skulle lakt ifra seg sparkel spaden og hell brukt penga på bil enn sminke og drit:9 ja godt du går fram som godt eksempel da
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå