Therese89 Skrevet April 30, 2013 Forfatter Skrevet April 30, 2013 når muttern ute va rasert,nøtte d fint lite å holde igjen kula ville heller gådd for orginale,da powerflex bynne lage gnisselyda ganske fort,har ikke hørt noen som e fornøyd med dem på e34..mene schmiedman han noen foringer som e gull til e34..maehle..elr no sånt sånn å forstå ja Da bruker jeg dem orginale jeg ha kjøpt alt! bare se når jeg får tid og lånt verksted:)
hanskr Skrevet April 30, 2013 Skrevet April 30, 2013 powerflex e mykkje enklare å montere i vertfall da eg klager ikkje på di eg har å har heller ikkje hørt noen andre klage bortsett fra att levetiden vel er halvegs av org fyll dei nye org me rutelim so blir dei fine å stive hehe
Therese89 Skrevet April 30, 2013 Forfatter Skrevet April 30, 2013 powerflex e mykkje enklare å montere i vertfall da eg klager ikkje på di eg har å har heller ikkje hørt noen andre klage bortsett fra att levetiden vel er halvegs av org fyll dei nye org me rutelim so blir dei fine å stive hehe monterer nok de org utta rutelim karroseri lim er sterkere, haha hadde du ner bakstillinga ell?
Therese89 Skrevet April 30, 2013 Forfatter Skrevet April 30, 2013 dirty girl! jævelig å det flere skulle lakt ifra seg sparkel spaden og hell brukt penga på bil enn sminke og drit:9 ja godt du går fram som godt eksempel da hehe godt eks du svært få jenter som liker meg på grunn av jeg har litt anna int å prater mye lettere med gutta.. så ekke noe godt eks sånn sett ihvertfall Wulff
gkw89 Skrevet April 30, 2013 Skrevet April 30, 2013 jævelig å det flere skulle lakt ifra seg sparkel spaden og hell brukt penga på bil enn sminke og drit:9 ja godt du går fram som godt eksempel da hehe godt eks du svært få jenter som liker meg på grunn av jeg har litt anna int å prater mye lettere med gutta.. så ekke noe godt eks sånn sett ihvertfall Wulff det kommer ann på øyet som ser det da heller møkkete negler enn brunkrem/sparkel-doller
Therese89 Skrevet Mai 4, 2013 Forfatter Skrevet Mai 4, 2013 Fint det... snø for faen... detta kan bli int i natt ja!
NeonMuffler Skrevet Mai 4, 2013 Skrevet Mai 4, 2013 du bor på feil sted vett:) men ble gro med hjula!
Therese89 Skrevet Mai 4, 2013 Forfatter Skrevet Mai 4, 2013 du bor på feil sted vett:) men ble gro med hjula! fortell meg noe jeg ikke veit a! passa te bilen og farga, men må få senkan litt forrand!
NeonMuffler Skrevet Mai 4, 2013 Skrevet Mai 4, 2013 hehe, ja bare å flytte da:D! husker touringen min også la lavt og fint bak, men høy foran!enkel løsning er jo en runde med kappeskiva da
launcher Skrevet Mai 6, 2013 Skrevet Mai 6, 2013 visst du ser på de siste bildene i tråden min,ser du en runde med fjærkapp før og etterbilder..syns d så bra ut
Therese89 Skrevet Mai 7, 2013 Forfatter Skrevet Mai 7, 2013 I dag kom det pakke fra tyskland te meg gamle er bytta ut, kjører det mørkt jeg
Therese89 Skrevet Mai 7, 2013 Forfatter Skrevet Mai 7, 2013 hehe, ja bare å flytte da:D! husker touringen min også la lavt og fint bak, men høy foran!enkel løsning er jo en runde med kappeskiva da det er det billigste og enkleste løsningen til jeg finner det senke jeg vil ha og har råd Bare å flytte, har flytta nok for en stund. men se om noen år, aldri si aldri
Therese89 Skrevet Mai 7, 2013 Forfatter Skrevet Mai 7, 2013 visst du ser på de siste bildene i tråden min,ser du en runde med fjærkapp før og etterbilder..syns d så bra ut er redd for å ta for mye å, kan ikke ta så mye på grunn av felga tar jeg for mye må det valses, å nei uff du har 8fronten du, blir bra det! skal følge med!
NeonMuffler Skrevet Mai 7, 2013 Skrevet Mai 7, 2013 ja det ble jo kult:) er bare bakdøra sota forresten? eller juger bildet?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå