Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet
når muttern ute va rasert,nøtte d fint lite å holde igjen kula ;) ville heller gådd for orginale,da powerflex bynne lage gnisselyda ganske fort,har ikke hørt noen som e fornøyd med dem på e34..mene schmiedman han noen foringer som e gull til e34..maehle..elr no sånt :roll:

sånn å forstå ja :)

Da bruker jeg dem orginale jeg ha kjøpt alt! :wink:

bare se når jeg får tid og lånt verksted:)

Skrevet

powerflex e mykkje enklare å montere i vertfall da ;) eg klager ikkje på di eg har å har heller ikkje hørt noen andre klage bortsett fra att levetiden vel er halvegs av org ;) fyll dei nye org me rutelim so blir dei fine å stive :D hehe

Skrevet
powerflex e mykkje enklare å montere i vertfall da ;) eg klager ikkje på di eg har å har heller ikkje hørt noen andre klage bortsett fra att levetiden vel er halvegs av org ;) fyll dei nye org me rutelim so blir dei fine å stive :D hehe

monterer nok de org utta rutelim :wink: karroseri lim er sterkere, haha :lol:

hadde du ner bakstillinga ell?

Skrevet
dirty girl! 8)

jævelig å det :lol: flere skulle lakt ifra seg sparkel spaden og hell brukt penga på bil enn sminke og drit:9 :lol:

ja godt du går fram som godt eksempel da :D

hehe godt eks du :lol: svært få jenter som liker meg på grunn av jeg har litt anna int å prater mye lettere med gutta.. så ekke noe godt eks sånn sett ihvertfall Wulff :D:lol:#-o

Skrevet

jævelig å det :lol: flere skulle lakt ifra seg sparkel spaden og hell brukt penga på bil enn sminke og drit:9 :lol:

ja godt du går fram som godt eksempel da :D

hehe godt eks du :lol: svært få jenter som liker meg på grunn av jeg har litt anna int å prater mye lettere med gutta.. så ekke noe godt eks sånn sett ihvertfall Wulff :D:lol:#-o

det kommer ann på øyet som ser det da ;) heller møkkete negler enn brunkrem/sparkel-doller :D

Skrevet
hehe, ja bare å flytte da:D! husker touringen min også la lavt og fint bak, men høy foran!enkel løsning er jo en runde med kappeskiva da :P

det er det billigste og enkleste løsningen til jeg finner det senke jeg vil ha og har råd :shock:

Bare å flytte, har flytta nok for en stund. men se om noen år, aldri si aldri :)

Skrevet
visst du ser på de siste bildene i tråden min,ser du en runde med fjærkapp før og etterbilder..syns d så bra ut :)

er redd for å ta for mye å, kan ikke ta så mye på grunn av felga :? tar jeg for mye må det valses, å nei uff :lol:

du har 8fronten du, blir bra det! skal følge med!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...