Therese89 Skrevet Mai 7, 2013 Forfatter Skrevet Mai 7, 2013 ja det ble jo kult:) er bare bakdøra sota forresten? eller juger bildet? alle ruter fra bakdøra er sota veit ikke om jeg gidder å sota framrutene når jeg har purk og en som jobber i biltilsyne som nabo:o stakkars eksen fikk 2000,- i bot for sotinga på bilen hans.. kjipe penger!
Therese89 Skrevet Mai 12, 2013 Forfatter Skrevet Mai 12, 2013 Nye bmw merkene kommet:) kjøpe inn litt å litt. Så blir ting montert på når den er ny lakkert iløpet av sommern
Therese89 Skrevet Mai 13, 2013 Forfatter Skrevet Mai 13, 2013 Var på treff nedi drammen på CC sentre på lørdag. var bra oppmøte, men de helvetes dritt folka som kun ha int å drikke og leike tøffe kun te helvete holdt seg på furtisfest ell heime! dem knuste flasker over alt der, så jeg gadd ikke mer rundt 12 og dro te hønefoss i stede.. synd, men men
NeonMuffler Skrevet Mai 13, 2013 Skrevet Mai 13, 2013 Var det treff? Har ikke jeg fått med meg:) skulle vært der en tur da! Et tips ang de embleme, så legg klarlakk på de:). De tåler ikke lenge sol og blir myke og møkka setter seg i det. Etter å ha gått gjennom 3 sett så la jeg klarlakk på siste, og de er fortsatt Strøkne:) Sent from my potato using Tapatalk 3
Therese89 Skrevet Mai 13, 2013 Forfatter Skrevet Mai 13, 2013 Var det treff? Har ikke jeg fått med meg:) skulle vært der en tur da! Et tips ang de embleme, så legg klarlakk på de:). De tåler ikke lenge sol og blir myke og møkka setter seg i det. Etter å ha gått gjennom 3 sett så la jeg klarlakk på siste, og de er fortsatt Strøkne:) Sent from my potato using Tapatalk 3 Var rånetreff på cc sentre i drammen:) Takk for tipse!
Therese89 Skrevet Mai 17, 2013 Forfatter Skrevet Mai 17, 2013 Gratulerer så mye med dagen alle lesere!
Therese89 Skrevet Mai 19, 2013 Forfatter Skrevet Mai 19, 2013 det var nok stress med to små og fram å tebake desverre
Therese89 Skrevet Mai 25, 2013 Forfatter Skrevet Mai 25, 2013 skal se om jeg ikke får gjort litt med fruen i dag:)
Therese89 Skrevet Mai 26, 2013 Forfatter Skrevet Mai 26, 2013 kappa fjørene forrand i dag:) måtte ned med alt:) men må bytte demperne, demper ikke en dritt!!!! møkk! tok meg en tur å knipsa med tlf. bedre enn det var ihvertfall
Therese89 Skrevet Mai 27, 2013 Forfatter Skrevet Mai 27, 2013 Jeg liker felga dine angrer ikke enna på at jeg kjøpte de
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå