Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet
ja det ble jo kult:) er bare bakdøra sota forresten? eller juger bildet?:P

alle ruter fra bakdøra er sota :) veit ikke om jeg gidder å sota framrutene når jeg har purk og en som jobber i biltilsyne som nabo:o stakkars eksen fikk 2000,- i bot for sotinga på bilen hans.. kjipe penger!

Skrevet

Var på treff nedi drammen på CC sentre på lørdag. var bra oppmøte, men de helvetes dritt folka som kun ha int å drikke og leike tøffe kun te helvete holdt seg på furtisfest ell heime! dem knuste flasker over alt der, så jeg gadd ikke mer rundt 12 og dro te hønefoss i stede.. synd, men men

vz0ytvmgqccf28htrotc.jpg

Skrevet

Var det treff? Har ikke jeg fått med meg:) skulle vært der en tur da!

Et tips ang de embleme, så legg klarlakk på de:). De tåler ikke lenge sol og blir myke og møkka setter seg i det. Etter å ha gått gjennom 3 sett så la jeg klarlakk på siste, og de er fortsatt Strøkne:)

Sent from my potato using Tapatalk 3

Skrevet
Var det treff? Har ikke jeg fått med meg:) skulle vært der en tur da!

Et tips ang de embleme, så legg klarlakk på de:). De tåler ikke lenge sol og blir myke og møkka setter seg i det. Etter å ha gått gjennom 3 sett så la jeg klarlakk på siste, og de er fortsatt Strøkne:)

Sent from my potato using Tapatalk 3

Var rånetreff på cc sentre i drammen:)

Takk for tipse! :)

Skrevet

kappa fjørene forrand i dag:) måtte ned med alt:) men må bytte demperne, demper ikke en dritt!!!! møkk!

xho483ythfm1id0ayyjr.jpg

ypajj6ql6ccivqs0b4h6.jpg

tok meg en tur å knipsa med tlf. bedre enn det var ihvertfall :)

ekfc0bgtdh977cb7vqja.jpg

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...