Therese89 Skrevet Juni 3, 2013 Forfatter Skrevet Juni 3, 2013 Jeg likte de felga godt! Hadde bilen vært heelt nede, hadde det blitt helt sjef tror jeg skal nok det, men ble nye felger så må vente litt med det! men skal nok byttes! for de demperne som er på nå er som sykkelpumper:/ hva anbefales?
Michaelw Skrevet Juni 3, 2013 Skrevet Juni 3, 2013 Jeg likte de felga godt! Hadde bilen vært heelt nede, hadde det blitt helt sjef tror jeg skal nok det, men ble nye felger så må vente litt med det! men skal nok byttes! for de demperne som er på nå er som sykkelpumper:/ hva anbefales? Coils http://bcracingsuperstore.com/products/bmw/89-96-e34/
Therese89 Skrevet Juni 5, 2013 Forfatter Skrevet Juni 5, 2013 Joacim har sikkert noen billige coilovers til deg =) det har jeg ikke tenkt på!! skal sende han mld i kveld å plage med pusen litt:)
Therese89 Skrevet Juni 5, 2013 Forfatter Skrevet Juni 5, 2013 yes da.. da var div deler ifra m5 på plass:) MEN HVA ER DETTA PÅ FØRSTE BILDE????? nå slipper jeg å rette dører når bilen skal lakkes:D og grommere speil, M5 speila:) div deler styresnekke, håndtak, bremsegraftforterker osv osv.. og speisere.. dem må jeg prøve i løpet av helgen for å se om det går:P skal ikke så mye til før jeg er blid og fornøyd:)
BmwDieselPower Skrevet Juni 5, 2013 Skrevet Juni 5, 2013 Det på første bildet er sirkulasjonspumpe og duoventiler til varmeapperatet:)
Therese89 Skrevet Juni 5, 2013 Forfatter Skrevet Juni 5, 2013 Det på første bildet er sirkulasjonspumpe og duoventiler til varmeapperatet:) Takk for svar på det!!
Therese89 Skrevet Juni 5, 2013 Forfatter Skrevet Juni 5, 2013 viewtopic.php?f=11&t=261885 stem er dere snille^^
helico Skrevet Juni 6, 2013 Skrevet Juni 6, 2013 hvem av fargene????lillan: [ Bilde ] grønne: [ Bilde ] Jeg personlig likte ikke noen av fargene, men ville valgt den grønne av de 2!
Therese89 Skrevet Juni 8, 2013 Forfatter Skrevet Juni 8, 2013 gamle hjul lagere av nye på abs lampa lyser like godt:/
BmwDieselPower Skrevet Juni 8, 2013 Skrevet Juni 8, 2013 Det var noe dritt, men da må du få tatt en diagnose test så du finner ut hvor feilen ligger:)
Therese89 Skrevet Juni 8, 2013 Forfatter Skrevet Juni 8, 2013 må det:/ men må te gol da. å der er det alltid 2-3 ukers ventetid:/
Therese89 Skrevet Juni 18, 2013 Forfatter Skrevet Juni 18, 2013 Lady har ikke fått noe pleie de siste dagene.. Men hu er så grei der hu lyser og gleder meg se om hu ikke får en polering snart! i dag har vi kost oss i sola og pleid uteplassen og grilla
Therese89 Skrevet Juli 13, 2013 Forfatter Skrevet Juli 13, 2013 bilen i dags dato. ha hvert stille siste tia:( Men bakpotta er kommet og ny eksos skal lages:) blir sånne kjipe ting som skal taes nå fremst:) bremserør, bensinrør og eksos.. en vakker dag får jeg tak i senkesett te Lady å.. Men se om det blir å pusse opp hus ell bil først:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå