Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet
sjekk ut denne siden og neste side i tråden :)

viewtopic.php?f=11&t=191647&start=795

veit om at man får kjøpt bredde stålfelger i usa, koster nesten ingenting heller :)

det er det jeg vil gjøre som du har gjort :D men det slo seg ikke? er litt halvskeptisk på å brenne det her jeg bor nå, purk å div som nabo så er vell ikke akk så populært trur jeg :roll:

i usa, har du no link? :D er ikke best til å finne ting på nette i utlande akk :lol:

Skrevet

nja, det slo seg faktisk litt.. du ser det på venstre siden der, at det ble en bulk innover, men den gjør bare at det ble litt mer sjarm :) dette er før jeg lakkerte det..

DSC_0197.jpg

og har desverre ikke noen sider, vet bare at noen kompiser lurte på og kjøpe..

Skrevet

skal nok få fiksa ferdig pansere mitt å nå ser jeg ja!!! :D så bilde av bilen din og ble frelst faktisk!! :)

hmm det var kjipt, får vell prøve å søke meg fram litt da :P kaaaanskje jeg har hell :)

Skrevet

faen det var 8lag med lakk på detta pansere jeg fikk tak i så brente det og pussa over etterpå.. hmm synd jeg ikke har vinkelsliper! en vakker dag sitt jeg med småbruk å skikkelig garasje.. hmm

Skrevet

Tenkt litt og sett litt... kom over noen tøffe stål felger inne her på bimmers.. vurderer å laga kant felg til sommerfelger.. her ser dere ett bilde :D

tleoms0tfitmjfq0owq3.jpg

Hva sier dere? kjøre litt mere gjennomført stil:)

Skrevet

Batterisyre funker knall! Sleit med å få panseret midt til å ruste, etter et par dryss med batterisyre tok det noen timer så panseret var brunt :)

Skrevet
Batterisyre funker knall! Sleit med å få panseret midt til å ruste, etter et par dryss med batterisyre tok det noen timer så panseret var brunt :)

har prøvd batterisyre, funka ikke :lol:

Skrevet

Har ikke fått mulighet til å brenne pansere og sette det på enna :/ Men krysser fingra på at versle gulle i huse blir frisk så jeg får gjort det! kribler etter å se åssen resultate blir, om det blir som jeg trur :o

Skrevet

Hell på en skvett bensin å la det brenne bare noen sekunder også har du på salt etterpå.. Da blir det fint når det får ligge noen dager ute i regnet:)

Stilig bil ellers:) ratlook er tøft spessielt med brede stålfelger:)

Skrevet

Tøft:)

Jeg har en ekstra v8 grill og grillramme du kan få billig om du er interessert i det da:)

Har ikke panser desverre, Men med ratlok panser blir det tøft uansett:)

Skrevet
Tøft:)

Jeg har en ekstra v8 grill og grillramme du kan få billig om du er interessert i det da:)

Har ikke panser desverre, Men med ratlok panser blir det tøft uansett:)

hmmm den skal jeg tenke på ;) hvor my ska du ha evt?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...