Therese89 Skrevet November 1, 2012 Forfatter Skrevet November 1, 2012 sjekk ut denne siden og neste side i tråden viewtopic.php?f=11&t=191647&start=795 veit om at man får kjøpt bredde stålfelger i usa, koster nesten ingenting heller det er det jeg vil gjøre som du har gjort men det slo seg ikke? er litt halvskeptisk på å brenne det her jeg bor nå, purk å div som nabo så er vell ikke akk så populært trur jeg i usa, har du no link? er ikke best til å finne ting på nette i utlande akk
joachim sørlie Skrevet November 1, 2012 Skrevet November 1, 2012 nja, det slo seg faktisk litt.. du ser det på venstre siden der, at det ble en bulk innover, men den gjør bare at det ble litt mer sjarm dette er før jeg lakkerte det.. og har desverre ikke noen sider, vet bare at noen kompiser lurte på og kjøpe..
Therese89 Skrevet November 1, 2012 Forfatter Skrevet November 1, 2012 skal nok få fiksa ferdig pansere mitt å nå ser jeg ja!!! så bilde av bilen din og ble frelst faktisk!! hmm det var kjipt, får vell prøve å søke meg fram litt da kaaaanskje jeg har hell
gkw89 Skrevet November 1, 2012 Skrevet November 1, 2012 saltsyre da? burde ikke det hjelpe til ganske mye?
joachim sørlie Skrevet November 2, 2012 Skrevet November 2, 2012 jeg vet om flere som ikke får de til og ruste, jeg brukte vinkelsliper og slipte skikkelig ned, og da rusta det jo med engang.. så lurer på om ikke kanskje lakken kan sitte litt igjen og gjør at det ikke ruster helt..
Therese89 Skrevet November 2, 2012 Forfatter Skrevet November 2, 2012 faen det var 8lag med lakk på detta pansere jeg fikk tak i så brente det og pussa over etterpå.. hmm synd jeg ikke har vinkelsliper! en vakker dag sitt jeg med småbruk å skikkelig garasje.. hmm
Therese89 Skrevet November 3, 2012 Forfatter Skrevet November 3, 2012 Tenkt litt og sett litt... kom over noen tøffe stål felger inne her på bimmers.. vurderer å laga kant felg til sommerfelger.. her ser dere ett bilde Hva sier dere? kjøre litt mere gjennomført stil:)
hylle Skrevet November 3, 2012 Skrevet November 3, 2012 Hvite bredda stålfelger passer bra på bilen din, men få dem i 17"
M|Fjeld Skrevet November 3, 2012 Skrevet November 3, 2012 Batterisyre funker knall! Sleit med å få panseret midt til å ruste, etter et par dryss med batterisyre tok det noen timer så panseret var brunt
Therese89 Skrevet November 3, 2012 Forfatter Skrevet November 3, 2012 Batterisyre funker knall! Sleit med å få panseret midt til å ruste, etter et par dryss med batterisyre tok det noen timer så panseret var brunt har prøvd batterisyre, funka ikke
Therese89 Skrevet November 6, 2012 Forfatter Skrevet November 6, 2012 Har ikke fått mulighet til å brenne pansere og sette det på enna :/ Men krysser fingra på at versle gulle i huse blir frisk så jeg får gjort det! kribler etter å se åssen resultate blir, om det blir som jeg trur
Lamek Skrevet November 7, 2012 Skrevet November 7, 2012 Hell på en skvett bensin å la det brenne bare noen sekunder også har du på salt etterpå.. Da blir det fint når det får ligge noen dager ute i regnet:) Stilig bil ellers:) ratlook er tøft spessielt med brede stålfelger:)
Therese89 Skrevet November 7, 2012 Forfatter Skrevet November 7, 2012 takker tenkte jeg sku gjøre som Joachim sørlie har gjort med pansere sitt
Lamek Skrevet November 7, 2012 Skrevet November 7, 2012 Tøft:) Jeg har en ekstra v8 grill og grillramme du kan få billig om du er interessert i det da:) Har ikke panser desverre, Men med ratlok panser blir det tøft uansett:)
Therese89 Skrevet November 7, 2012 Forfatter Skrevet November 7, 2012 Tøft:) Jeg har en ekstra v8 grill og grillramme du kan få billig om du er interessert i det da:) Har ikke panser desverre, Men med ratlok panser blir det tøft uansett:) hmmm den skal jeg tenke på hvor my ska du ha evt?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå