Therese89 Skrevet Desember 25, 2012 Forfatter Skrevet Desember 25, 2012 er sjelden jeg har sett det på disse, så jeg synes det er kult du får skrike ut om du er int i den:) kanskje jeg har hjerte te å selga hu ein dag
Therese89 Skrevet Desember 25, 2012 Forfatter Skrevet Desember 25, 2012 Da var den frisk igjen Det var slavesylindern som hadde tatt kvelden så tok stor jobben mens jeg først fikk låne bukk Bytta Girkassa, Termostaten og huse, slavesylindern som sakt Så eeeeendelig får jeg varme i bilen å<3<3<3 da kan jeg puste lett ut og nyte helga med den røde loppa Bare hyggelig det å hjelpe til altså *kremt kremt* Takka deg mer en nok Bjørn Kjetil! men atter en gang, Takk!
NeonMuffler Skrevet Desember 25, 2012 Skrevet Desember 25, 2012 er sjelden jeg har sett det på disse, så jeg synes det er kult du får skrike ut om du er int i den:) kanskje jeg har hjerte te å selga hu ein dag hehe! kan bytte? har lik bare i sølv
Azeton Skrevet Desember 25, 2012 Skrevet Desember 25, 2012 Er garantert en girkasse fra 3-serie som du har fått. Den passer fint. men mangler skruehull til festebraketten under. Er forskjellig delenr på de girkassene
Therese89 Skrevet Desember 26, 2012 Forfatter Skrevet Desember 26, 2012 er sjelden jeg har sett det på disse, så jeg synes det er kult du får skrike ut om du er int i den:) kanskje jeg har hjerte te å selga hu ein dag hehe! kan bytte? har lik bare i sølv Ar du bildeå info om den a;-)
Therese89 Skrevet Desember 26, 2012 Forfatter Skrevet Desember 26, 2012 Er garantert en girkasse fra 3-serie som du har fått. Den passer fint. men mangler skruehull til festebraketten under. Er forskjellig delenr på de girkassene Fant ut detta men kassa er god som gull:-)
Therese89 Skrevet Desember 28, 2012 Forfatter Skrevet Desember 28, 2012 God jul og Godt Nyttår folkens:) lang helg å det er aldri feil, blir mye tid med den røde femern<3 Her en favorittlåte mi så kos dere:) http://www.youtube.com/watch?v=fQisyW1flfM
bergeee Skrevet Desember 28, 2012 Skrevet Desember 28, 2012 amputert bort armen og satt på et juletre eller? jaja. noe drastisk finner man vel på etter et par timer med sånn musikk:) GOD JUL:)
Therese89 Skrevet Desember 29, 2012 Forfatter Skrevet Desember 29, 2012 amputert bort armen og satt på et juletre eller? jaja. noe drastisk finner man vel på etter et par timer med sånn musikk:) GOD JUL:) hehe nei den har jeg
Therese89 Skrevet Desember 31, 2012 Forfatter Skrevet Desember 31, 2012 ØNSKER ALLE INNE HER RIKTIG GODT NYTTÅR!
NeonMuffler Skrevet Desember 31, 2012 Skrevet Desember 31, 2012 Ar du bildeå info om den a;-) dårlig med det, er bare bruksbilen:P men dette er jo et prosjekt du har? godt nyttår!
Therese89 Skrevet Januar 1, 2013 Forfatter Skrevet Januar 1, 2013 veit ikke hva jeg skal kalle det jeg ;P Dynamoen ryker straks så må få bestilt og bytta den snart å :/
Michaelw Skrevet Januar 2, 2013 Skrevet Januar 2, 2013 veit ikke hva jeg skal kalle det jeg ;PDynamoen ryker straks så må få bestilt og bytta den snart å :/ Spenningsregulator ? Hva er feil med den?
Therese89 Skrevet Januar 2, 2013 Forfatter Skrevet Januar 2, 2013 veit ikke hva jeg skal kalle det jeg ;PDynamoen ryker straks så må få bestilt og bytta den snart å :/ Spenningsregulator ? Hva er feil med den? alt av lys inni driver å kutter.. samme med fult lysa.. men ikke kjørelysa, dem pulserer på grunn av dårlige børster på dynamoen.. så skal få bytta dynamoen når jeg får peng og se om det hjelper men må lade batterie hver natt for å kunne kjøre litt
Astri Skrevet Januar 2, 2013 Skrevet Januar 2, 2013 Høres bra ut, har du bilder av bilen? Brock B1 er gromme hjul, på e34 har jeg heller ikke sett det!Blir 8,5 og 10x17 bak da vel? Den gamle e34'n min hadde brock b1 som sommersko... **Savn**
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå