Gå til innhold

E39 - Masse deler!


FrankRuben
 Share

Anbefalte innlegg

Selger masse deler til E39! Bilen er en 523i sedan. 97'.

- STORT sett selger jeg alt innvendig. Ta i henhold at bilen er krasjet så ting som airbagger som blir utløst er så. Airbag på passasjer side er i orden. Mener hjernen, ABS hjernen osv også er inntakt. Andre ting i motor rom må spørres om da det er masse forskjellig som forsatt er brukbart. Deler som nevnes som er mest populære:

Setene går for 5000,- nå og litt framover. Dem KAN kjøres mellom Stord og Bergen mot en ekstra slant. Ser helst at dem hentes. Som sagt, god stand og fine seter!

- M5 speil går for 1500,- Satt på bilen i under 1måned(dem var kjøpt spillter nye for 3000,- med frakt)

- Orginal Speil på passasjer side går for 300,- + frakt.

- Rustfri Simmons potte går for 500-1000,- Har en bulk i siste "boks" før uttaket, men kan nok fikses. Denne ble kjøpt ny for 3k for 2 år siden. Fin stand.

- Lister trekt i "Carbon" går for 800,- + frakt.

- Orginal radio, kasset spiller og CD veksler har jeg, gi bud for dette.

- Bak luke(Cosmos svart) Selges til høyeste bydende. Det har nok LITT rust langs nedre kant, men dette har jeg "fikset" litt på, så er ikke merkbart.

- Dører bak(Cosmos Svart) selger til bud.

- Vindu heis og diverse(trekk nevnes) i framdører er også inntakt.

- Har 15" Stålfelger med gode kontinental hellårsdekk på, samt 17" M5 replica felger med slitte sommerdekk. Begge sett selger billig.

kan ta bud på det meste, men ikke gidd å post skambud engang. Dette vil bli ignorert.

har sikkert glemt noe, så gi en lyd med hva som kan være av interesse så skal det fikses. Skulle ta bilder av skiten, men været er ikke vennlig til det, så spesifikke bilder, så skal jeg heller prøve å ordne dette.

Holder til på Tysnes, litt over timen sør for Bergen. Nord for Stord.

///Frank

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 62
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

M5 speilene er ikke 1 måned gamle engang. Nye er dem 2k8, så ser nå minst 1800 for dem, da dem som sagt er kliss nye :)

Koppholderen framme TROR jeg er i orden, den hadde blitt kastet ut i krasjet.. Så den lå på gulvet, men så ganske ok ut, skal ta en bedre titt når polisen eller hvem det er, er ferdig med den :)

edit: Kommer bilder når jeg får plukke på bilen igjen! :)

EDIT EDIT: Har og 2 stk dynabel 400rms subber i MDF kasse, klar for trekk liggende som også selges. Billig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan du legge ut bilder av slitasje på interiøret og ka du cirka tenker deg for det? Kan hente i Bergen, da eg bur 2 timer vekke

Er du interessert i å selge baksete? Hel rygg?

Setene har ingen slitasje annet en på førersete nederst på ryggen, men det er nesten ingenting. Ser helst å selge framme bak da det er vanskelig å få solgt dem separert.

Du må nok komme med bud, ellers så må jeg finne noen andre som har solgt å gå utifra deres pris :P Hva mener du med hel rygg?

Bilder kommer når jeg får lov å plukke osv på bilen igjen, ulykken var igår å har ikke sett noe mer på bilen enn det jeg har fått bilder av brodern så.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har også 4 stk piggfrie vinterdekk på stålfelger(med "lokk") og 4 stk M5 replica felger med sommerdekk.

Vinterdekkene er det masse igjen på, men M5'ene trenger skift.

Vinterfelgene er 15" mener jeg, og M5'ene er 17".

Går billig som det andre, GI BUD.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...