bmwp0wer Skrevet Juli 29, 2012 Share Skrevet Juli 29, 2012 hei da vart det endelig ny e28 på meg å da ble det sefølgelig litt støre enn 520 og 518 da d endelig ble m30 525I med overkomlig rust da bakplata har fått seg en trøkk, å 1 jekkfeste men heldivis har min gode venn bedmund lovet å hjelpe meg å sveise da dette blir gjort iløpet av høsten ellers så er d ett lite hul i dempertårn fram. bilen har godt 190000 snart så det er vell ikke så ille skinn stoler fram skinn i dørene men forige eier har skjært hull i dem men har heldivis nye dørtrekk i svart svart gulvtrekk blir også montert prøvde noen rondell felger ting jeg trenger om noen har: m-teck vinge skinn seter bak (svart) m5 lokk noen tøffe felger ellers har du noe tøft til e28 så si ifra Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pedi Skrevet Juli 29, 2012 Share Skrevet Juli 29, 2012 Sølv er meeeeget kledelig på E28. Gleder meg til å følge denne tråden! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwp0wer Skrevet Juli 29, 2012 Forfatter Share Skrevet Juli 29, 2012 d hørest bra ut pedi blir oppdateringer snart igjen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NBCustom Skrevet Juli 29, 2012 Share Skrevet Juli 29, 2012 Gratulerer med skikkelig bil! Men du må ikke finne på å klistre på m-plast. E28 er tusen ganger penere uten!! Bilen din ser bra ut som den er, bare få den i best mulig stand, senke mer og få på 9x16 Kerscher Carmona, da er det meste gjort! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwp0wer Skrevet Juli 29, 2012 Forfatter Share Skrevet Juli 29, 2012 m-teck kommer nokk aldri på denne bilen nei jo en ting jeg ska ha å det er den lille flippen på bagasje luka tusen takk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwp0wer Skrevet Juli 29, 2012 Forfatter Share Skrevet Juli 29, 2012 trenger felger kom med tips Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pedi Skrevet Juli 29, 2012 Share Skrevet Juli 29, 2012 trenger felger kom med tips Hva stil skal du gå for da? Retro, classic, moderne, dekkstrekk osv... Min favoritt er jo 5-eikers felg på E28. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwp0wer Skrevet Juli 29, 2012 Forfatter Share Skrevet Juli 29, 2012 usikker egentli.. men kantfelger å dekkstrekk er jo noe å snakke om Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwp0wer Skrevet Juli 30, 2012 Forfatter Share Skrevet Juli 30, 2012 bbs rc 035 blir d vell da kommer bilder når dem blir montert Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwp0wer Skrevet August 3, 2012 Forfatter Share Skrevet August 3, 2012 da blir d noen bilder av når jeg har montert senk å felger må virkelig beklage dårlige bilder men ska ta noen nye imorgen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwp0wer Skrevet August 7, 2012 Forfatter Share Skrevet August 7, 2012 var i surnadal å herjet ifra meg ihelgen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NBCustom Skrevet August 7, 2012 Share Skrevet August 7, 2012 grom denna:) senk og hjul gjør seg! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwp0wer Skrevet August 7, 2012 Forfatter Share Skrevet August 7, 2012 senk å hjul gjorde seg ja begynner å bli førnøyd men lakken ser helt for jævlig ut men ska prøve å polere den en dag Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bedmund Skrevet August 7, 2012 Share Skrevet August 7, 2012 bli bra ta Jakob Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Trond.S Skrevet August 7, 2012 Share Skrevet August 7, 2012 RC035 er 18" eller er jeg klar for en ny synstest? Så hvertfall veldig enkelt og riktig ut med M5-front, felger og senk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå