driftit Skrevet August 14, 2012 Forfatter Share Skrevet August 14, 2012 Var så heldig at det sto på bilen når jeg fikk den jeg, kjempeglad for det ! Her er forsåvidt et par bilder av skøyten til den nye eksosen, og hvordan jeg tettet den gamle. fungerte kjempegreit Som dere ser på siste bildet, helt til venstre på katten er det litt hull, får prøve å ordne det idag Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
driftit Skrevet September 12, 2012 Forfatter Share Skrevet September 12, 2012 Heisann igjen folkens, lenge siden jeg har vært her inne på, litt på grunn av jeg endelig har fått lappen min tilbake, etter lang tid uten. Siden sist har det skjedd litt av hvert, har fått montert på mtech lister, og shadowline rundt bilen, noe jeg ble veldig fornøyd med. Har også kjøpt frontleppe til bilen. Kjøpte egentlig en som skulle lakkeres, men så ble jeg tilsendt den i carbon, noe jeg er kjempefornøyd med, syntes det ble kjempefint jeg! Anyway folkens, her er noen bilder for di som er interessert i det Også hadde jeg et spørsmål til dere her inne. er ikke 100% sikre på akkurat hvilke lykter jeg har, men det er orginal xenon, også er det angel eyes i vanlig " gult " lys. Kan jeg få dette til å se ut som xenon, eller må jeg rett og slett bytte lykter? takker for svar Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ChristerM Skrevet September 12, 2012 Share Skrevet September 12, 2012 Hvis du vil endre farge i ringene er det bare å bytte til ny pære ! Jeg har 5w i ringene mine, og de er kritt hvite! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Farrukh M Skrevet September 12, 2012 Share Skrevet September 12, 2012 kan du legge ut lyd klipp av eksos? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
driftit Skrevet September 13, 2012 Forfatter Share Skrevet September 13, 2012 Hvis du vil endre farge i ringene er det bare å bytte til ny pære ! Jeg har 5w i ringene mine, og de er kritt hvite! aah, jeg har hørt di er gass ser du, så jeg vet liksom ikke helt jeg, hvor sitter pæren så jeg kan sjekke? føler meg lite smart som spør etter en pære, hehe.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
driftit Skrevet September 13, 2012 Forfatter Share Skrevet September 13, 2012 kan du legge ut lyd klipp av eksos? kan prøve å få tatt en dag Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lasseln Skrevet September 14, 2012 Share Skrevet September 14, 2012 Hvis du vil endre farge i ringene er det bare å bytte til ny pære ! Jeg har 5w i ringene mine, og de er kritt hvite! aah, jeg har hørt di er gass ser du, så jeg vet liksom ikke helt jeg, hvor sitter pæren så jeg kan sjekke? føler meg lite smart som spør etter en pære, hehe.. Så fremt det er originale Hella facelift lykter, så er det en veldig enkel sak å bytte pære. Pæra sitter lokalisert (om du ser lykta rett bakfra) helt på midten i overkant av baksiden. Pæra vil se slik ut: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
driftit Skrevet September 14, 2012 Forfatter Share Skrevet September 14, 2012 Hvis du vil endre farge i ringene er det bare å bytte til ny pære ! Jeg har 5w i ringene mine, og de er kritt hvite! aah, jeg har hørt di er gass ser du, så jeg vet liksom ikke helt jeg, hvor sitter pæren så jeg kan sjekke? føler meg lite smart som spør etter en pære, hehe.. Så fremt det er originale Hella facelift lykter, så er det en veldig enkel sak å bytte pære. Pæra sitter lokalisert (om du ser lykta rett bakfra) helt på midten i overkant av baksiden. Pæra vil se slik ut: [ Bilde ] ahh, herlig da får jeg prøve å finne det soon, kunne tenkt meg hvitt lys i alle lys, 4300k Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rayen Skrevet September 14, 2012 Share Skrevet September 14, 2012 Pen bil, trenger senk så kommer det seg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
driftit Skrevet September 14, 2012 Forfatter Share Skrevet September 14, 2012 Pen bil, trenger senk så kommer det seg enig med du på det, den kommer når økonomien er enig takker for kompliment Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
driftit Skrevet September 27, 2012 Forfatter Share Skrevet September 27, 2012 Hei igjen, har et spørsmål til dere der ute med litt mer erfaring enn meg. Sliter med xenonen på bilen, når jeg skrur på tenninga, tenner di vanlig som di skal, og fungerer fint helt til jeg skinner ogidet bilen starter, så forsvinner di. så må jeg vri bryteren til en annen stilling og tilbake, så fungerer det normalt, HVER gang jeg starter bilen siden fredag. andre som har vært borti dette her? takker for svar Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ervik Skrevet Oktober 1, 2012 Share Skrevet Oktober 1, 2012 Merkelige greier, prøvd å legge ut spørsmål på teknisk? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
khaidinhngo Skrevet Oktober 3, 2012 Share Skrevet Oktober 3, 2012 Hei! lurte på hvor du hadde kjøpt m listene, eksosen og Frontspoileren ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
driftit Skrevet Oktober 3, 2012 Forfatter Share Skrevet Oktober 3, 2012 har ikke hatt tid enda, iogmed at jeg nesten aldri bruker det lyset. har fått tips om ødelagt tenner? men ville vel vært rart om begge gikk nøyaktig på likt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Håkon E39 Skrevet Desember 23, 2012 Share Skrevet Desember 23, 2012 Hvor fikk du tak i eksosen som er på bilen din nå? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå