driftit Skrevet Februar 3, 2013 Forfatter Share Skrevet Februar 3, 2013 Kjøpte den på ebay faktisk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr Mykland Skrevet Februar 3, 2013 Share Skrevet Februar 3, 2013 Grom bil du har der Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
driftit Skrevet Februar 4, 2013 Forfatter Share Skrevet Februar 4, 2013 Takker for hyggelig tilbakemelding Bilen står for øyeblikket bare og god gjør seg i en garasje, mens en gammel Scorpio har gjort nytten for seg i vinter. Nå har jeg fått coilovers i hus, falt på Supersprint Black Evolution. Håper jeg blir fornøyd med det Ellers bestilte jeg just Schmiedmann High flow sports-manifold inkl. sports katalysatorer. Litt fordi min eksos har små hull, og fordi jeg kunne tenke meg litt mer lyd. Skal ærlig innrømme at kurven på bildet også hjalp litt på lysten. Så får se om det funker så bra som det står. Gleder meg enormt til å få den ut, og få bort snøen.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr Mykland Skrevet Februar 4, 2013 Share Skrevet Februar 4, 2013 Dette blir bra Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
andre1991 Skrevet Februar 4, 2013 Share Skrevet Februar 4, 2013 Blir tøft dette lillegutt hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
driftit Skrevet Februar 5, 2013 Forfatter Share Skrevet Februar 5, 2013 Lillegutt, hør på han vettdu Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sh0xx Skrevet Februar 6, 2013 Share Skrevet Februar 6, 2013 synes du burde kaste den forden å komme deg ut med god bilen ^^ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
driftit Skrevet Februar 6, 2013 Forfatter Share Skrevet Februar 6, 2013 Forden gikk til Kjell idag den vettu Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sh0xx Skrevet Februar 18, 2013 Share Skrevet Februar 18, 2013 din bæsj! legg ut bilder av senken å en lyd film !! :DDD Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
driftit Skrevet Februar 19, 2013 Forfatter Share Skrevet Februar 19, 2013 Skal legge det ut når senere, men har ikke noe lydklipp Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sh0xx Skrevet Februar 19, 2013 Share Skrevet Februar 19, 2013 det har jaaaai xD Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
driftit Skrevet Februar 22, 2013 Forfatter Share Skrevet Februar 22, 2013 Har du det? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sh0xx Skrevet Februar 22, 2013 Share Skrevet Februar 22, 2013 haha nei har ikke men skulle ha filma når vi kjørte gjennom tunnelen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
driftit Skrevet Februar 23, 2013 Forfatter Share Skrevet Februar 23, 2013 det får komme etterhvert, men skal få ut bilder av den nå snart Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
driftit Skrevet Februar 25, 2013 Forfatter Share Skrevet Februar 25, 2013 Da har jeg fått tatt noen bilder av bilen, etter at det i forrige helg ble montert coilovers på bilen. Selv er jeg veldig fornøyd, kanskje hatt den ned litt mer forran (?) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå