driftit Skrevet Mars 9, 2013 Forfatter Share Skrevet Mars 9, 2013 Er det Eisenmann Sport M5 look eksos du har? Har lyst til og få dobbel eksos på min også for og få et finere utseendet på den, men GS har en sånn jallatype til 9 lapper, og Schmiedemann har jo en til 13 eller 14 lapper, og det skjer ikke detta århundret at jeg bruker så mye penger på og få bygd en ekstra eksos på andre sia Jeg gav 4500 på ebay jeg, av en som håndsveise i England Han hadde to kit, så jeg kjøpte det ene Husker du hva denna karen het? Hvordan er det med eksos om vintern, kommer det like mye eksos ut av begge? husker ikke helt hva han heter, men kan prøve å sporte det opp i hotmailen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
driftit Skrevet Mars 9, 2013 Forfatter Share Skrevet Mars 9, 2013 Du som var ute i voiebyen/vågsbygd i kveld? Bor i Vågsbygd så det var det nok Fin parkering i øvre ringvei i dag formiddag Det er der jeg bor, så en plass må den stå Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
driftit Skrevet Mars 9, 2013 Forfatter Share Skrevet Mars 9, 2013 Du som var ute i voiebyen/vågsbygd i kveld? Bor i Vågsbygd så det var det nok du får melde deg inn i mekkeklubben da Var egentlig medlem der, til lappen forsvant Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
driftit Skrevet Mai 15, 2013 Forfatter Share Skrevet Mai 15, 2013 Fått senket den litt mer, ble pent Noen som har sort sportsinteriøt, rop ut ! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sh0xx Skrevet Mai 15, 2013 Share Skrevet Mai 15, 2013 ja!!! men til s14 xD haha Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spiff Skrevet Mai 15, 2013 Share Skrevet Mai 15, 2013 du får melde deg inn i mekkeklubben da Er det mye folk med i mekkeklubben? er vel ca rundt 20 betalende medlemmer nå, lite folk innom for tida, så er sjeldent noe problem og få seg en løftebukk i hvertfall selv så er jeg leder der, så er der hver onsdag. så hadde vært artig om det kom innom noen nye fjes av og til Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
driftit Skrevet Mai 16, 2013 Forfatter Share Skrevet Mai 16, 2013 ja!!! men til s14 xD haha dust, finn deg et nissan forum ! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr Mykland Skrevet Juli 11, 2013 Share Skrevet Juli 11, 2013 du får melde deg inn i mekkeklubben da Er det mye folk med i mekkeklubben? er vel ca rundt 20 betalende medlemmer nå, lite folk innom for tida, så er sjeldent noe problem og få seg en løftebukk i hvertfall selv så er jeg leder der, så er der hver onsdag. så hadde vært artig om det kom innom noen nye fjes av og til Er det noe igjen av det? Ser bygget er til salgs nå.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
driftit Skrevet Juli 17, 2013 Forfatter Share Skrevet Juli 17, 2013 Hmm. Er jeg sannelig ikke sikker på Sent from my GT-I9100 using Tapatalk 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
driftit Skrevet September 5, 2013 Forfatter Share Skrevet September 5, 2013 Skjer lite her inne for tiden siden bilen ikke har blitt så mye brukt etter at tannstaget har begynt å skrike.. Bilen suste også i en stor vanndam tidlig i sommer mens jeg ikke så noe så frontleppa knakk av. Tok ingen bilder av det siden det så så fælt ut. Uansett, nå er bilen godkjent med senk og felgene blir også godkjent og jeg får tak i papirer. Trenger sårt et tannstag, så om noen her har et bra et er jeg interessert! Ble fotogragert av Mats.H på BMW treffet her nede 1.september også, og venter bare på bildene. Har fått tak i ett og syns det ble bra! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
driftit Skrevet August 13, 2014 Forfatter Share Skrevet August 13, 2014 Gjort litt med bilen, men veldig lite innom desverre.. proffsotet alle 7 rutene, fått sveist inn en ny lyddemper og EU godkjent bilen så ikke di største forandringene Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr Mykland Skrevet August 14, 2014 Share Skrevet August 14, 2014 Er så utrolig strøken den bilen din Åssen senk kjører du på den? Skal ha på min touring snart Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
driftit Skrevet August 17, 2014 Forfatter Share Skrevet August 17, 2014 Tusen takk Kjører med supersport coiler, som er helt sluppet ned bak, og nesten helt nede foran, vet ikke akkurat høyde .. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr Mykland Skrevet August 17, 2014 Share Skrevet August 17, 2014 Okei, er det god komfort i de? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
driftit Skrevet August 19, 2014 Forfatter Share Skrevet August 19, 2014 Ja, jeg er veldig fornøyd med di. Kan ikke justere hardhet, men syns di er fine som di er. Bilen er veldig stiv, men ikke ubehagelig for min smak hvertfall .-) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå