Tor Anders Skrevet Juli 29, 2012 Share Skrevet Juli 29, 2012 Hei, jeg skal bygge min e30 325i om til m3, 3,2l. så lurer jeg på hva må jeg gjøre m bremser? å hvor mye må man gjøre for å få den godkjent med dette?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hawkon88 Skrevet Juli 29, 2012 Share Skrevet Juli 29, 2012 Du må ha e36 3,2 fjørbein, alternativt z3 m coupe og bremser framme, bak z3 m coupe. Papirer fra donorbil, donorbil må inn til bt å plomberes. Resten av ombyggingen gjøres som normalt med m50. E30m3 mellomaksling er en fordel. Søknaden skal egentlig gjøres og godkjennes før du begynner ombyggingen. Papirer for hartge h23 er det vanlige å bruke mener jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BrilleBjørn Skrevet Juli 29, 2012 Share Skrevet Juli 29, 2012 Er vel ikke krav til e36 fjærbein fremme? 51mm E30 holder vel? Og bremser over 295mm fremme? Som er det Hartge H35 hadde. Bak kan en bruke originale 325 bremser på 258mm, det samme som Hartge H35. Også må man vel ha tårnstag fremme og bak. Med disse endringene skal man vel få godkjent opptil 330hk og 350nm i E30. Mvh - Bjørn Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hawkon88 Skrevet Juli 30, 2012 Share Skrevet Juli 30, 2012 Kan godt hende det brillebjørn. anders_w sin er godkjent med s50b32. Delene han har montert skal vel duge for å få den godkjent.. Så er det vel ikke nødvendig å bygge om til e36/z3 mcoupe understell.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M|Fjeld Skrevet Juli 30, 2012 Share Skrevet Juli 30, 2012 Hei, jeg skal bygge min e30 325i om til m3, 3,2l.så lurer jeg på hva må jeg gjøre m bremser? å hvor mye må man gjøre for å få den godkjent med dette?? Du kan lese mer om dette her, så får du en liten pekepinn på hva du trenger viewtopic.php?f=1&t=134347 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SSM Skrevet Juli 30, 2012 Share Skrevet Juli 30, 2012 Du må ha e36 3,2 fjørbein, alternativt z3 m coupe og bremser framme, bak z3 m coupe.Papirer fra donorbil, donorbil må inn til bt å plomberes. Resten av ombyggingen gjøres som normalt med m50. E30m3 mellomaksling er en fordel. Søknaden skal egentlig gjøres og godkjennes før du begynner ombyggingen. Papirer for hartge h23 er det vanlige å bruke mener jeg. Nå svimmler du....noe voldsomt! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SSM Skrevet Juli 30, 2012 Share Skrevet Juli 30, 2012 Er vel ikke krav til e36 fjærbein fremme? 51mm E30 holder vel? Og bremser over 295mm fremme? Som er det Hartge H35 hadde. Bak kan en bruke originale 325 bremser på 258mm, det samme som Hartge H35. Også må man vel ha tårnstag fremme og bak. Med disse endringene skal man vel få godkjent opptil 330hk og 350nm i E30. Mvh - Bjørn 1x Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hawkon88 Skrevet Juli 31, 2012 Share Skrevet Juli 31, 2012 Du må ha e36 3,2 fjørbein, alternativt z3 m coupe og bremser framme, bak z3 m coupe.Papirer fra donorbil, donorbil må inn til bt å plomberes. Resten av ombyggingen gjøres som normalt med m50. E30m3 mellomaksling er en fordel. Søknaden skal egentlig gjøres og godkjennes før du begynner ombyggingen. Papirer for hartge h23 er det vanlige å bruke mener jeg. Nå svimmler du....noe voldsomt! Jeg rettet på meg selv når jeg hadde gjort litt research.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå