Lex-Talionis Skrevet Juli 30, 2012 Share Skrevet Juli 30, 2012 Har en mds forsterker liggende. Er vel ikke akkurat den verste av de verste. Men duger til bakhøytalere,frontsett etc Mulig til bass også, men har så lite peiling så vil ikke uttale meg om det 350,- pluss evt frakt. http://www.brc.se/slutsteg/mds/mds-classic-c4-slutsteg/ Mvh Espen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lex-Talionis Skrevet August 2, 2012 Forfatter Share Skrevet August 2, 2012 Ingen som vil ha forsterker altså? 500 er vel ingen upris? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristiansan'årn Skrevet August 2, 2012 Share Skrevet August 2, 2012 den har jo ikke mye mere power enn en cd spiller, de pleier å være på rundt 4 x 50 rms vil jeg tro... Sent from my GT-I9300 using Tapatalk 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lex-Talionis Skrevet August 2, 2012 Forfatter Share Skrevet August 2, 2012 Den er bedre enn en vanlig cd spiller ja. Skal ikke Alltid se på watten da. Hadde en phoenix gold forsterker på veldig lite watt en gang. Og den dro bra som bare f. Så du mener det ikke ikke blir bedre lyd med den her enn om du kobler rett på spilleren? Det er bare piss iallefall. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristiansan'årn Skrevet August 2, 2012 Share Skrevet August 2, 2012 skal ikke si jeg går mye peil på anlegg, men mener jo høyere rms jo Mer trøkk skal forstærkeren gi fra seg, og "Max" watt egentlig ikke noe å se på da rms'en gir fra seg noe.. made sense? Sent from my GT-I9300 using Tapatalk 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lex-Talionis Skrevet August 2, 2012 Forfatter Share Skrevet August 2, 2012 Har ikke noe greie på det selv jeg. Men mener fortsatt du får bedre lyd om du har frontsett og bakhøytalere på forsterker isteden for cd spilleren. Ellers hadde vel ikke mds giddet å lage den engang. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristiansan'årn Skrevet August 2, 2012 Share Skrevet August 2, 2012 selvfølglig får du det, alt er bedre enn ingenting men det er begrenset hvor mye du kan få ut av elementet, hvis elementet krever mer fra det forsterkeren kan gi. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet August 2, 2012 Share Skrevet August 2, 2012 Denne han linker til gir MYE mer trøkk enn en hvem som helst cd spiller. på front/bak sett. men om jeg ville bro kobla den å brukt den på sub er noe annet.. men ett set 6,5" og to 6x9" f.eks. det duger den mer enn nok til. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lex-Talionis Skrevet August 4, 2012 Forfatter Share Skrevet August 4, 2012 opp Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lex-Talionis Skrevet August 6, 2012 Forfatter Share Skrevet August 6, 2012 opp Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lex-Talionis Skrevet August 11, 2012 Forfatter Share Skrevet August 11, 2012 Opp Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristiansan'årn Skrevet August 11, 2012 Share Skrevet August 11, 2012 Er faktisk på utkikk etter en forsterker Men skulle hatt en eller to kanals, som kan drive en subb på 300rms.. Sent from my GT-I9300 using Tapatalk 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lex-Talionis Skrevet August 11, 2012 Forfatter Share Skrevet August 11, 2012 Okei.. Har kun denne og den mac forsterkeren i andre tråden min. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lex-Talionis Skrevet August 14, 2012 Forfatter Share Skrevet August 14, 2012 Opp Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå