drtytrix Skrevet Juli 31, 2012 Share Skrevet Juli 31, 2012 Bud vurderes! Den står i veien! Har også kjøpt komplett elektrisk m5 sportskinn til bilen. Komplett med dørsider, motorer til 4 vindu og takluke, det er 2 seters baksete med varme. Midtkonsoll og hanskerom er også skinntrukket. Ser ikke ut til at jeg får tid til å skru ferdig bilen, så da får jeg heller se om det finnes noen som er sugne her på forumet. Eksteriør: -Bilen er veldig fin i lakken og har rust kun i jekkfestene såvidt jeg vet/klarer å se. -Proffsotete ruter -Gule koni og godkjent senkesett -m5 baklykter -18" momo-felger med falken-dekk som har rullet maks 1km. 255/35-18 bak, 225/40-18 foran -m5 frambremser er kjøpt, men ikke montert enda -535 bakende (komplett) med diff.sperre følger med bilen. -ekstra girkasse (da den som står på mangler et par gir pga herjing av forrige eier) Motor: -Neddreide stempel -micro dynamic tilleggssprut -pure-pf grenrør (6000kr) -k27 turbo og audi-s4/s2 wastegate -nyoverhalt topp fra cylmo trondheim. Trykktestet og aldri montert etter jeg fikk den tilbake.(4500) -2-3 sett med dyser følger med. -4puck sinter clutch -nye stempelringer og rådelager er kjøpt inn og følger med.(2500) Ellers: Etter å ha byttet toppakning et par ganger og kjøpt ny topp viser det seg at jeg har en stempelring som er grunnen til at jeg ikke fikk opp ladetrykket. Har ikke tid til å fikse dette, så derfor selges godbilen. -Det er sveiset inn stabstag bak baksetet. -custom fuel cell og ekstern bensinpumpe -div gauges, ladetrykk, oljetrykk og temp++ -kombinert inj.cycle og AF-måler -omex turteller/shiftlight Påkostet en god del og vil egentlig ikke selge, men har rett og slett ikke tid til å få den ferdig i år. Sikkert glemt en del og spør bare hvis dere lurer på noe. HBO 20K Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frans2k Skrevet Juli 31, 2012 Share Skrevet Juli 31, 2012 Org 525i i vognkort? Bytte i 318is coupe med skinn? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
drtytrix Skrevet Juli 31, 2012 Forfatter Share Skrevet Juli 31, 2012 Original 525 uten krav om bruk av katalysator, siden det er 88mod.. Send info på pm da, men har i utgangspunktet nok biler. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oleherfindal Skrevet August 4, 2012 Share Skrevet August 4, 2012 Bytte i 535 bra for rust med strøkent skinninteriør? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
drtytrix Skrevet August 5, 2012 Forfatter Share Skrevet August 5, 2012 Bytte i 535 bra for rust med strøkent skinninteriør? Tja.. Hadde som sagt kunne tenkt meg å kutte ned på antall biler, men send meg info på PM så skal jeg vurdere det. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oleherfindal Skrevet August 9, 2012 Share Skrevet August 9, 2012 Står bilen i kjørband stand? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
drtytrix Skrevet August 9, 2012 Forfatter Share Skrevet August 9, 2012 Står bilen i kjørband stand? Nei, alt på bildene er slik den ser ut nå. Jeg har ikke tid til å gjøre den ferdig dessverre. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
drtytrix Skrevet August 13, 2012 Forfatter Share Skrevet August 13, 2012 Ingen som vil komme med et (fornuftig) bud/innbytte? Havner på finn i løpet av tirsdag hvis ikke. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
drtytrix Skrevet August 29, 2012 Forfatter Share Skrevet August 29, 2012 Bump! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
drtytrix Skrevet September 8, 2012 Forfatter Share Skrevet September 8, 2012 Kan ta innbytte. Også med mellomlegg fra min side. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
drtytrix Skrevet September 19, 2012 Forfatter Share Skrevet September 19, 2012 Tjoho! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
drtytrix Skrevet September 25, 2012 Forfatter Share Skrevet September 25, 2012 Seriøst? Jeg har brukt MYE penger på denne, får jeg ikke igjen noe? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
opeth84 Skrevet September 26, 2012 Share Skrevet September 26, 2012 Bilde av bøffelskinn? Pris? Vanlig helrygg eller nedfellbar rygg på baksetene? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
drtytrix Skrevet September 26, 2012 Forfatter Share Skrevet September 26, 2012 Bilde av bøffelskinn? Pris? Vanlig helrygg eller nedfellbar rygg på baksetene? Skal få fikset bilder senest fredag. Jeg betalte 12k, og selger det ikke før bilen er solgt. Det er ikke nedfellbar rygg nei. Husker jeg ikke feil så går det ikke an å flippe opp midtarmlenet heller, det er fordi det er sånn oppbevaringsboks i det. Som åpnes framover. Skinner og fjærer osv.. Vanskelig å forklare. Har ikke sett det noen andre steder.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
opeth84 Skrevet September 26, 2012 Share Skrevet September 26, 2012 Ok, så pass. Høres noe spesielt ut dette her. Spennende! Lykke til med salg av bilen iallefall og synd du må selge. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå