Ackrite Skrevet Juli 31, 2012 Share Skrevet Juli 31, 2012 Inne på hjemme siden dems http://www.ac-schnitzer.de/en/bmw-cars/ ... odynamics/ står det at Gsbildeler er forhandler i norge, men de har jo faen ikke så mye som en liten bolt til f20 1 serie 12 mod!!!!! jeg kunne tenkt meg den "pakken" der til min 1 serie! Så det jeg lurer på er om det er noen som vet hvor jeg får tak i det, for det ser da ikke ut som om de er noe spesielt intr i og selge noen ting som helst igjennom sin egen hjemmeside så :/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ellingsen B. Skrevet Juli 31, 2012 Share Skrevet Juli 31, 2012 Bavaria Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ealoken Skrevet Juli 31, 2012 Share Skrevet Juli 31, 2012 Får tak i det kittet der ja, men dette er ingenting som blir lagerført. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Svein Opsahl Skrevet Desember 6, 2016 Share Skrevet Desember 6, 2016 (endret) Hei Norge Vi ser at mange søker etter AC SCHNITZER her i Bimmers Forumet og vil gjerne gi litt informasjon om hvor man kan få tak i AC SCHNITZER som nå ligger under Gulbrandsen Co AS, som igjen er et eget selskap med utspring fra det velrenommerte BMW verkstedet Arne Gulbrandsen AS i Oslo. Gulbrandsen og Co AS i Ski startet opp her i Follo pr. sept. 2015. Her har vi et flott BMW verksted hvor man kan få gjort reparasjoner, tatt service, montert utstyr, tatt EU kontroll osv. I tillegg har vi en salgsavdeling for nyere BMW biler m.m. For mer info, Se www.gulbrandsenco.no Telefon kan rettes til 64876000 i tiden mellom 0800 og 1600 alle virkedager. Be om montering av AC SCHNITZER allerede på din neste service :)) Smil hele veien hjem AC SCHNITZER by Gulbrandsen Co AShttp://www.ac-schnitzer.de/bmw-automobile/service/haendler/haendler-weltweit/ Endret Mars 17, 2017 av Svein Opsahl Ny webside. gulbrandsenco.no StigJ reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå