liinpia Skrevet August 1, 2012 Skrevet August 1, 2012 hva kan vere glt med min e34 ?? når jeg gir mye gass blir det dunke lyd å d kjennes ut som det slår mot chassie. var på verksted og de sa det var treversforingene men de har jeg byttet. men var ikke noe bedre.. kjennes ut som det kommer fra mellomakslingen..
vegard89 Skrevet August 1, 2012 Skrevet August 1, 2012 Gå over hele eksosen og sjekk at den ikke er løs. har vært borti dette selv på en anen bil
liinpia Skrevet August 1, 2012 Forfatter Skrevet August 1, 2012 fant ut hva som var galt. opphenget til mellomakslingen.. bilextra vart ikke veldig glad når jeg fikk gratis time hos dem sia dem har gjort slørv arbeid når de skulle se over bilen. men var heldig med den har ny mellomaksling så det blir byttet idag.
mspec Skrevet August 1, 2012 Skrevet August 1, 2012 bra det ordnet seg og at du sier hva som var galt.Var det jeg mente med mellomaksellager(litt kortere navn å skrive,lenge leve latskapen ) da kan andre i ettertid finne svaret
liinpia Skrevet August 1, 2012 Forfatter Skrevet August 1, 2012 hehe ja men det som var kjipt er at etter jeg hadde fådt av den gammle mellomakslingen og va påtur til å sette på plass den nye akslingen så fant jeg ut at jeg har fådt feil, vart jævli irritert. men imårgen blir det å få rett sort
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå