Actros Skrevet August 1, 2012 Share Skrevet August 1, 2012 Noen som vet om obd2 porten på 2001 diesel skal funke med BMW scanner 1.4.0? Har prøvd med to forskjellige Kina kjøpte men får ikke opp mye Har også prøvd disse på en 2001 325 bensin og der får en opp mye. Er det slik at en ikke kan ta diagnose selv på diesel 2001? Bilen er en 530 diesel 2001 mod. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
handsome Skrevet August 1, 2012 Share Skrevet August 1, 2012 Mitt funket på e39 520d iallefall.. Sent from my HTC One X using Tapatalk 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Actros Skrevet August 1, 2012 Forfatter Share Skrevet August 1, 2012 Får bare kontakt med de to øverste modulene som er motorstyring og gearkasse. Resten av modulene finner den ikke. Har også prøvd demoversjonen og da fikk jeg kontakt med flere moduler men ikke tilgang til å slette alle feilkoder og programmere. Irriterende da jeg ikke får lest feilkoder på annet en motor og gear. Er jo alt det jeg ikke får tilgang til jeg skulle hatt tilgang til. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå