Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei.

er det noen som vet hva som er ødelakt/kortsluttet hvis pluss (+) og minus (-) til coilen har blitt koblet til minus (-) på batteriet??

det er en grønn ledning som går fra en rund kontakt på torpedoveggen i motor rom, til cupeèn som tydelig ble brent, har byttet denne men det som skjer når man vrir om tennengen er at starteren går rundt men bensinpumpa går ikke, og det kommer heller ikke strøm til coilen..

noen som har hvert borti dette før, eller vet hva det kan være?

Skrevet

ingen brente sikringer, har ikke sjekken bensinpumpereleet enda, men mangeler også gnist på coilen, den ledningen som tydelig ble brent gikk utenom sikringsboksen.

  • 2 weeks later...
Skrevet

Jeg kobla feil på pluss og minus-kabelen som kommer ut sammen med lamdaen (facelift-nett), og da røyk sikring (nr 10 mener jeg det var), samt at ECU - altså hjernen ble brent..! Stor sjans for at ledninger mot motorstikket også kan være svidd.. Det var de til meg i alle fall :lol:

Skrevet

Jeg har disse 2 liggende for din modell.

325i/is/iX

E30

M20/B25 (170hp)

87-91

0 261 200 380

Bosch Motronic M1.3

et alternativ er denne:

325i/is/iX

E30

M20/B25 (170hp)

87-91

0 261 200 173

Bosch Motronic M1.3

Skrevet

de nummerene på hjernen må vell være det samme for at det skal funke?? jeg har:

BOSH

0 261 200 081

made in germany 078

1 714 387.9

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...