Peders92 Skrevet August 1, 2012 Share Skrevet August 1, 2012 Heisann! Jeg har to stk E36 stående som jeg har tenkt til å kvitte meg med snarest. Det er en 318 og en 320. 320'n mangler seter, ellers er de komplette og går fint =) Jeg selger disse enten hele eller i deler om ønskelig for gi-bort pris! Bare å ta kontakt på PM eller mobil: 46412147. MÅ BORT! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
simen_lang Skrevet August 1, 2012 Share Skrevet August 1, 2012 tilstand på motorfestene på 2 literen? bilde? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
engern Skrevet August 2, 2012 Share Skrevet August 2, 2012 Hvor mye for instrument huset på 318? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
staM Skrevet August 2, 2012 Share Skrevet August 2, 2012 Vil fraråde alle sammen fra å selge eller kjøpe noe fra brukeren "engern" i alle fall. Han kjøpte en starter til e36 av meg, men så ordnet han tydeligvis en annen etter at jeg hadde sendt den. Så dreit han i og hente den, og jeg måtte betalte frakt både frem og tilbake, pluss oppkrav og innpakking. Han svarer heller ikke på PM. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwmann24 Skrevet August 3, 2012 Share Skrevet August 3, 2012 Takk, greit å vite:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå