Freddaa Skrevet August 2, 2012 Skrevet August 2, 2012 det som er problemet er at girkassen oppfører seg har rart... har nettopp byttet girkassen pga den ble ødelagt. den var en abs sensor som gjorde at kassen gikk til hælvette.... noe tips? kanskje bytte abs sensor på nytt?
mudbug Skrevet August 2, 2012 Skrevet August 2, 2012 det som er problemet er at girkassen oppfører seg har rart... har nettopp byttet girkassen pga den ble ødelagt. den var en abs sensor som gjorde at kassen gikk til hælvette.... noe tips? kanskje bytte abs sensor på nytt? Hei! Hvorfor gjorde ABS sensor kassen ødelagt?? hvordan oppfører bilen??
Freddaa Skrevet August 5, 2012 Forfatter Skrevet August 5, 2012 kassa gikk i nødmodus og da vill den bare starte i 4 gir og da brant jeg noe inni kassa på vei til verksted !! den lugger når jeg gasser på og vis jeg kommer inn til ett kryss, så tar det opp til 5-10 sek før den går i gir igjen..
Freddaa Skrevet August 6, 2012 Forfatter Skrevet August 6, 2012 tokk diagnose på den idag og det er den høyre forran abs sensor som er gåen !! bytte den selv, går det bra?
mudbug Skrevet August 6, 2012 Skrevet August 6, 2012 tokk diagnose på den idag og det er den høyre forran abs sensor som er gåen !! bytte den selv, går det bra? ja det er lett å bytte, 2 skrue som holder sensoren. Her er DIY http://www.m5board.com/vbulletin/e39-m5 ... t-diy.html
Freddaa Skrevet August 6, 2012 Forfatter Skrevet August 6, 2012 Takk takk!! hvor burde jeg kjøpe sensoren?
mudbug Skrevet August 6, 2012 Skrevet August 6, 2012 Takk takk!! hvor burde jeg kjøpe sensoren? Det er best du bruker BMW deler. Jeg har hørt det ikke gikk bra med andre merker når det gjelder sensor. Det har skjedd en gang med min bil. Diagnosen har visst venstre ABS sensor forhjul. Jeg skiftet den, men det var feil fortsatt. Tilslutt var det ABS styreenhet.
Freddaa Skrevet August 6, 2012 Forfatter Skrevet August 6, 2012 jaja, har ikke gjort noe annet enn og bytte deler på bilen min siden jeg fikk den!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå