olly Skrevet April 10, 2013 Forfatter Share Skrevet April 10, 2013 sykt gjennomført bygg, grom effekt i motoren takker liker ikke gjøre ting haveis, skal lade på betydelig hardere nå i sommer, nå som en har girkasse som tåler deng Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
joggis Skrevet April 10, 2013 Share Skrevet April 10, 2013 sykt gjennomført bygg, grom effekt i motoren takker liker ikke gjøre ting haveis, skal lade på betydelig hardere nå i sommer, nå som en har girkasse som tåler deng skal du bruke bilen til noe spesiellt? eller det bare en lekebil? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
olly Skrevet April 10, 2013 Forfatter Share Skrevet April 10, 2013 sykt gjennomført bygg, grom effekt i motoren takker liker ikke gjøre ting haveis, skal lade på betydelig hardere nå i sommer, nå som en har girkasse som tåler deng skal du bruke bilen til noe spesiellt? eller det bare en lekebil? blir vell Time Attack og xtreme når jeg får alt som jeg vill og alt er testet ut, så for øyeblikket er det "lekebil" under utvikling Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
olly Skrevet April 27, 2013 Forfatter Share Skrevet April 27, 2013 får endelig starta på dempertårna, blir bra med justerings muligheter godt en har en kompiss som er guru på marskinering og har cnc fres ute på jobb nye sellholm mpg kassa kommer neste helg så får nokk og gjøre framover Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
olly Skrevet Mai 5, 2013 Forfatter Share Skrevet Mai 5, 2013 Endelig fått gjort færdig understellet, da er det bare å vente på at sellholm får laget færdig mpg kassen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
olly Skrevet Mai 22, 2013 Forfatter Share Skrevet Mai 22, 2013 da er endelig godbiten fra vsmotor og sellholm tuning i hus det tok tid men ser ut som det var værd det. det gledes til og få prøvd dette nå på acr Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
matsi Skrevet Mai 22, 2013 Share Skrevet Mai 22, 2013 Ser meget bra ut dette Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
olly Skrevet Mai 22, 2013 Forfatter Share Skrevet Mai 22, 2013 Ser meget bra ut dette takker Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr Mykland Skrevet Mai 23, 2013 Share Skrevet Mai 23, 2013 Rått Kunne gjerne ha hatt den motoren :DD Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SSM Skrevet Mai 23, 2013 Share Skrevet Mai 23, 2013 Jeg har lyst på en film der denne bilen blir startet opp på kald motor! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
olly Skrevet Mai 23, 2013 Forfatter Share Skrevet Mai 23, 2013 Jeg har lyst på en film der denne bilen blir startet opp på kald motor! har vell det, men hvorfor? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VegarVS Skrevet Mai 23, 2013 Share Skrevet Mai 23, 2013 sykt rått! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
olly Skrevet Mai 23, 2013 Forfatter Share Skrevet Mai 23, 2013 sykt rått! takker, var planen det har mere planer og faktisk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tommen325 Skrevet Mai 23, 2013 Share Skrevet Mai 23, 2013 Gleder meg til å se denne ratte rundt ACR! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
olly Skrevet Mai 23, 2013 Forfatter Share Skrevet Mai 23, 2013 det gledes til og få rattet den og Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå