sv90 Skrevet August 2, 2012 Skrevet August 2, 2012 noen som har en caliper HØYRE foran til e46 m3 ? trenger kjapt siden bilen står parkert pga bremse heng 91009454
sv90 Skrevet August 2, 2012 Forfatter Skrevet August 2, 2012 Du kan jo overhale den du har? det tar litt tid og jeg har ikke det pluss ene lufte nippelen knakk.
Bmwrob Skrevet August 2, 2012 Skrevet August 2, 2012 Auch! Skal sjekke i løpet av morgendagen om jeg har noen liggende.. Har jo en pall med kaliptere, hehehe... Gir tilbakemelding om du ike har fått kjøpt.
sv90 Skrevet August 2, 2012 Forfatter Skrevet August 2, 2012 Auch! Skal sjekke i løpet av morgendagen om jeg har noen liggende.. Har jo en pall med kaliptere, hehehe... Gir tilbakemelding om du ike har fått kjøpt. den er god! har en på hånd men den kan jeg ikke få før om 2-3 uker. det er litt for lenge. vis jeg ikke får tak i noe i løp av uken blir det ny :S
Bmwrob Skrevet August 2, 2012 Skrevet August 2, 2012 Jeg ser hva jeg finner imorgen Gir deg tilbakemelding på lørdag. Den gamle henger på? Du kan sende meg noe bilder av den, kanskje jeg kan redde den forresten
sv90 Skrevet August 2, 2012 Forfatter Skrevet August 2, 2012 Jeg ser hva jeg finner imorgen Gir deg tilbakemelding på lørdag.Den gamle henger på? Du kan sende meg noe bilder av den, kanskje jeg kan redde den forresten den henger på ja. calipperen henger ikke bom fast. men er litt treg så slipper ikke helt tilbake etter bremsen er sluppet. lufte nippel er knekt kant i kant med caliper
Bmwrob Skrevet August 2, 2012 Skrevet August 2, 2012 Luftnippelen er hul, kan jo trekke ut med riktig utstyr
Gjest Skrevet August 2, 2012 Skrevet August 2, 2012 jeg har. men vil helst selge i par og med klaver...
Gjest Skrevet August 2, 2012 Skrevet August 2, 2012 ellers kanskje M3Yngve har en han vil selge løst uten klave
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå