powerfulglenn Skrevet August 2, 2012 Share Skrevet August 2, 2012 Hei tenkte og bytte motor på en E39 som jeg henter snart men det står jo orginalt m52 motor iden.. passer da m50b25 fra en e36? Evt hva må jeg gjøre da? Takk for all svar jeg kan få Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
D.Toft Skrevet August 2, 2012 Share Skrevet August 2, 2012 passer den, men den er jo ca 40kg tyngre... mulig du må bytte bunnpanne. og om du skal bruke orginal elnett og hjerne fra m52 motoren må du bruke sensorer fra m52 på m50 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stonescream Skrevet August 3, 2012 Share Skrevet August 3, 2012 Vil det ikke være lettere å bytte til en samme generasjon, men større av det du har? feks m52b28 eller hva den nå heter? Du får heller ikke godkjent en motor som er eldre enn bilen din om jeg har lest reglene og kommentarene på forumet her rett. ( men godt mulig jeg tar fullstendig feil ) ( har lyst på en m54b30 i min med tiden, men blir nok ikke ) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
powerfulglenn Skrevet August 3, 2012 Forfatter Share Skrevet August 3, 2012 Sant det du sier men har ikke så mye penger.. og jeg har letet litt.. har ikke sett en eneste motor tilsalgs til den typen.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
powerfulglenn Skrevet August 3, 2012 Forfatter Share Skrevet August 3, 2012 Går det ann og bytte blokk og det fra M50b25 til M52 en ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mikael-B Skrevet August 3, 2012 Share Skrevet August 3, 2012 Kan bruke M50 blokk og M52 topp sammen ja. Må bare bruke de riktige delene. Enkleste er helt klart å bruke en M52B28.. Kan du sette rett i. 10 - 12000 så har du en grei motor med EWS og hjerne. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
powerfulglenn Skrevet August 3, 2012 Forfatter Share Skrevet August 3, 2012 okei? Iknow Men det blir evt senere.. Utsende som er viktigst.. Og jeg har jo M50 motoren fra før Hadde noen gidde og liste opp for meg om hva jeg trenger hvis jeg skal bytte over deler? Har en M50 delemotor liggende Men må bare få motoren til og gå sånn at jeg får godkjent den og litt sånn Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
powerfulglenn Skrevet August 11, 2012 Forfatter Share Skrevet August 11, 2012 motorlabbene/festene stemmer jo ikke med M50 motoren.. forslag? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå