Gå til innhold

Demontere m3 speil hvordan?


m tech Andreas
 Share

Anbefalte innlegg

Hei har nå kjøpt meg m3 speil. Og disse er i mørke grå skal lakke de i bilens farge. Og når jeg spurte lakkeren om han kunne lakke disse sa han det er greit men du må demontere speilene for å unngå reninger. Hva har dere gjort. Når dere kjøpte m3 speil og skulle lakke de?

Andreas.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis dem sitter på bil er det bare å sette deg inn i bilen, fjerne den plata som skjuler skruene. Det er vel 12mm bolter eller noe slikt. Skru ut disse 3 boltene bak denne plastikkplaten som skjuler dem. Når du har gjort dette er det en ledning (hvis det er elektriske) som du bare kobler ut. Voila, demonterte speil i hånden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Speilene er utav bilen. Ikke det som er problemet. Men som sier RS-Heggem Du kan dra speilhuset fra foten ved å vri den bakover. Deretter tar du ut glasset. Får ikke dette til :cry: . Speilene skal til lakking så må demontere selve speilet av foten eller hva det heter #-o . vis du skjønner for å unngå reninger når de skal lakkes

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her ser dere m3 kopi speil og original speil. Og lurer på om jeg kan gjøre det samme med original speilene ta og brette det bakover ta derheter av eller står dette fast og ikke er mulig å gjøre noe med?

9tk71t8i2ee2dxwtmuyp.jpg

ryaxrs5650x35k6d7tia.jpg

får vel si til han at det ikke går å ta den av da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...