Gå til innhold

Selge bilen nå hvis jeg vet jeg kan tjene på det?


Epledude
 Share

Anbefalte innlegg

Da jeg kjøpte min 320 DAT, fikk jeg den rimelig.

Selger jeg den i dag, vet jeg at jeg kan tjene ganske greit på det, utifra hva som ligger på Finn, til tross for kjøpers marked.

Jeg er veldig fornøyd med bilen, aldri hatt noe tull, men jeg sikler litt på 4-hjuls drift... :?

Hva ville dere gjort? Trenger råd... :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde samme dilemma for et par tre år siden, kjøpte en strøken 320D til 240.000, la den ut til salg på autodb (kosta 30 kr da) for morro skyld mye dyrere. Jaggu fikk jeg ikke solgt den til 265.000 kun 4 mnd etter jeg kjøpte den. Valget var lett for meg, men angrer litt i dag på at jeg solgte den. Mest pga. den var 100% strøken og hadde absolutt ALT utstyr og gått under 100.000km . Men i dag hadde jeg knapt fått 200 for den, så jeg angrer ikke såå mye ;p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde samme dilemma for et par tre år siden, kjøpte en strøken 320D til 240.000, la den ut til salg på autodb (kosta 30 kr da) for morro skyld mye dyrere. Jaggu fikk jeg ikke solgt den til 265.000 kun 4 mnd etter jeg kjøpte den. Valget var lett for meg, men angrer litt i dag på at jeg solgte den. Mest pga. den var 100% strøken og hadde absolutt ALT utstyr og gått under 100.000km . Men i dag hadde jeg knapt fått 200 for den, så jeg angrer ikke såå mye ;p

Ikke sant. Det er det jeg tenker mest på; man tjener aldri/sjeldent på bil, og hvis jeg skal vente 1 år med å selge den, kan det hende jeg ikke tjener så mye allikevel...

Men jeg ser på finn. Dukker det opp en bil jeg vil ha, selger jeg nok :D

Eneste bilen jeg har tjent på å selge, var e36 320i.

Den savner jeg faktisk i dag. Mest pga rekkeseksern og effektpotta 8)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ta med omregistrering i regnestykket ditt :wink:

6000+ for denne bilen og 6000+ for neste bil #-o

ja du kan sikkert selge å tjene noen kronasjer,men til syvende sist,beholder du den i 1-2år feks,så vil den jo uansett ligge høyere i verdi enn de andre til salgs (hvis det stemmer det du sir da) :wink:

Bilkjøp er ikke en investering for å tjene på det da biler faller i verdi,såfremst det ikke er snakk om veteran da :D

Er du redd for dette kan du jo alltids kjøpe en trøsykkel som ikke faller så mye i pris :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...