Harlem Skrevet August 3, 2012 Share Skrevet August 3, 2012 Ønsker å kjøpe tenningslås til bimmern, da denne plutselig ble ødelagt å jeg kunne ta ut nøkkelen mens bilen sto å gikk . nå får jeg ikke vridd om nøkkelen og må derfor kjøpe ny tenningslås. Vennligst ta den ut, trenger å se hvilken type låsemekanisme de bruker.. var visst forskjellig på den jeg allerede har kjøpt.. :/ Har du en til salgs til en OK pris. så kontakt meg på melding nr: 95976231 eller Email - And_harl@hotmail.com Andrè Harlem Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMW318IA Skrevet August 9, 2012 Share Skrevet August 9, 2012 hei jeg har en 700 kr Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
algroyo Skrevet August 15, 2012 Share Skrevet August 15, 2012 hadde samme problemet selv med min e36 96mod . eg plukket hele tenningslåsen og reparerte den . men har en tenningslås fra en 1994 modell e36 viss interesse . holder til i bergen . får den for 500 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå