_anders Skrevet August 3, 2012 Share Skrevet August 3, 2012 Noen her som kommer på Gatebilfestival i Surnadal imorgen da?? Jeg skal ikke dit med bil da motoren ligger i fillebiter ved siden av bilen men skal dit å titte tenkte jeg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen-A Skrevet August 3, 2012 Share Skrevet August 3, 2012 Min bil er heller ikke ferdig..... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen Lie Skrevet August 3, 2012 Share Skrevet August 3, 2012 Blir vel å hive seg på moppsa å ta en tur ja siden Rudskogen gikk skeis.. Ryktes om 4-5-6stk herifra som kommer også.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
_anders Skrevet August 3, 2012 Forfatter Share Skrevet August 3, 2012 Trenger å dra opp snittet i burneringen og! Alt for mange 240 o.l som holder på i en evighet i 1.gir Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
635csi Skrevet August 3, 2012 Share Skrevet August 3, 2012 Kommer vel en kolonne fra Prærien som vanlig Bil på henger også ser det ut som, så det ordner seg vel med burning med annet en gammel 240 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen Lie Skrevet August 3, 2012 Share Skrevet August 3, 2012 En tur til Surnadal uten burning av 240 ville jo vært skandale Vært bra vær i dag? Litt i tvil om jeg skal kjøre sykkel eller bil.. Ser ut som om d er meldt grått... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristian Skrevet August 4, 2012 Share Skrevet August 4, 2012 Jeg og kidd'n tar oss en tur:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen Lie Skrevet August 6, 2012 Share Skrevet August 6, 2012 Ligger noen BMW-bilder fra helgen i et album jeg har på Facebook.. Bare å tagge å like å legge til om det skulle være av interesse https://www.facebook.com/media/set/?set ... 155&type=1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reset Skrevet August 7, 2012 Share Skrevet August 7, 2012 Hadde tatt turen med e30`n hadde det ikke vært for at 5 bolts adaptere bak gikk til heden gadd bare ikke dra dit på treff med mopedhjul bak! Deler til skikkelig 5 bolts bakstilling er på veg! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå