pedro Skrevet August 4, 2012 Share Skrevet August 4, 2012 Hei Skal flytte batteripolen opp på innerskjermen for å få plass til kullfilteret igjen. Forrige plassering. Virker som om batterikabelen ikke er lang nok til å nå opp. Noen som har vært borti dette(var ikke jeg som byggde om dette)? Nåverende plassering uten kullfilter er nede på "batterikassen". Virker som om kabelen er for kort. Mangler det en skjøt eller noe? Glad for svar her altså. Mvh P Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pedro Skrevet August 4, 2012 Forfatter Share Skrevet August 4, 2012 Etter å ha sett litt bak støyisolasjonen i kroken mot innerskjermen ser det ut som om det er ett hull til. Er det så enkelt altså?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pedro Skrevet August 5, 2012 Forfatter Share Skrevet August 5, 2012 Batteripolfestet er fra en engelsk bil. Det som er originalt til bilen må sveises på på nytt. Har den braketten og da vil jeg få en ekstra 2-3 cm. Fortsatt ett lite stykke før jeg kan entre +polen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå