Gå til innhold

7er garagen, Low n Slow, Ny bil i samlingen!


HagenJR
 Share

Anbefalte innlegg

  • 4 weeks later...
Noen som vet om det er forskjellige skjermer på E32? Min subber noen få ganger på høyre siden, aldri på venstre siden :s er ikke blinklys hull på høyre siden...

Usa skjermer er uten blinklys hull. men er du sikker på at bilen er like mye senket på hver side da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 750'n så er det ivertfall ingen blinklys på skjermene. Synes det er rart at den kun subber litt på ene sida, skjermene ser ut til å være på rett plass også, får vel måle litt endag :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har lest ett eller annet sted at bilenes understell er satt opp slik at de er bittelitt lavere til høyre enn venstre...

hm, er jo justerbart på denne, vet ikke hvordan SondreLM har justert det. Men får vel ta ei måling når den settes bort for vinteren. Så må jeg også bestemme meg på om jeg vil ha blinklys på skjermene eller ikke! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har lest ett eller annet sted at bilenes understell er satt opp slik at de er bittelitt lavere til høyre enn venstre...

hm, er jo justerbart på denne, vet ikke hvordan SondreLM har justert det. Men får vel ta ei måling når den settes bort for vinteren. Så må jeg også bestemme meg på om jeg vil ha blinklys på skjermene eller ikke! :)

De er justert med målebånd, tror det skal være rett :P Hehe. Uten hull er finest! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

det ble absolutt ikke feil med us blink! ;) og på denne bilen blir det bare skamrått i kombo med rs'ene! :D

Takktakk, gleder meg til å kjøre med RS'ene igjen neste sesong ja, må vel klistre de til skjermkanten også :D veldig lyst å handle bredere bakfelger å flytte de bak forran :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...