tommyheimberg Skrevet September 20, 2014 Share Skrevet September 20, 2014 Wenåsen sin du har kjøpt? Anders_w og HagenJR reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aalgaard Skrevet September 23, 2014 Share Skrevet September 23, 2014 denne var blitt råå! Hva har du handla for noe nå da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HagenJR Skrevet September 26, 2014 Forfatter Share Skrevet September 26, 2014 Wenåsen sin du har kjøpt?Stemmer det ja Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HagenJR Skrevet September 26, 2014 Forfatter Share Skrevet September 26, 2014 denne var blitt råå! Hva har du handla for noe nå da? En gammel 7serie Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HagenJR Skrevet September 28, 2014 Forfatter Share Skrevet September 28, 2014 Har handlet noe nytt til E32n nå, så bli spennende å e se om det blir win eller fail! Her er forestn nykjøpet! så nå må jeg bare finne et sett med rennsport felger til denne å! Chris11slett reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HagenJR Skrevet Oktober 3, 2014 Forfatter Share Skrevet Oktober 3, 2014 Hva tror dere? Måtte bare kjøpe det, er ikke hver dag man kommer over dette komplett kit, skal ivertfall lakkes å prøves på!Her er bilen like før den ble kjørt på lastebilen! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Oktober 3, 2014 Share Skrevet Oktober 3, 2014 Hvordan er det å godkjenne bilen med norske skilt med airride? Bakken92 reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HagenJR Skrevet Oktober 3, 2014 Forfatter Share Skrevet Oktober 3, 2014 Hvordan er det å godkjenne bilen med norske skilt med airride? Det gidder jeg ikke på å prøve på engang! blir nok å få den godkjent senket med vanlige fjærer å bytte etterpå Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Oktober 3, 2014 Share Skrevet Oktober 3, 2014 hehe ser den as Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HagenJR Skrevet Oktober 5, 2014 Forfatter Share Skrevet Oktober 5, 2014 Hva tror folket om hartge styling da? sideskjørt må kortes inn litt, siden de er til IL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Oktober 6, 2014 Share Skrevet Oktober 6, 2014 Til E32? Tror det kan bli fett! Virker vel enda lavere da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HagenJR Skrevet Oktober 8, 2014 Forfatter Share Skrevet Oktober 8, 2014 Til E32? Tror det kan bli fett! Virker vel enda lavere da Tror den blir det ja, men kan ikke bli mye lavere på kanalen da, får der tar det nesten ned i bakken nå, men synes hekken er litt kjedelig orginal, så var mest derfor jeg kjøpte dette så synes jeg det ser mye bedre ut med sideskjørt enn orginal,da de orginale går så mye inn i nede. Fronten er jeg veldig usikker på, men er jo enkelt å skifte om jeg ikke blir fornøyd Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Oktober 8, 2014 Share Skrevet Oktober 8, 2014 Jeg digga faktisk kanelene og rumpa på e32n min..spess med feite brede hjul bak... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HagenJR Skrevet Oktober 11, 2014 Forfatter Share Skrevet Oktober 11, 2014 Da har jeg fått hentet nybilen Chris11slett reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Oktober 11, 2014 Share Skrevet Oktober 11, 2014 Synes du skal ta en ordentlig fotoshoot av begge bila i dagslys.....MEN..... krever to bilder av bilene FULLT hevet! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå